Saturday, April 9, 2011

" Saya tak suka hari minggu ! "




lar ye ke..tak pelah
mummy mandikan kamu yang paling last sekali, okeh??






p/s: hari minggu hari memandikan anak bulus! wuhuuu~

16 comments:

Rosmawati Yusof said...

Mandi time... bestlah mandi. nnti barulah wangi2.., mandi ok..

bigben said...

Amboi, time nak mandi pun dah pandai nak mengelat ye? ekekeke

Afiqah Nabilah said...

Samalah.hari minggu memang masa untuk MANDI!

Mamarempit said...

hahhahaa.....padan muke..nk kelentong tk pandai....len kali kalo mami nak mandikan...cepat2 nyorok dlm gobokkk

nur anis said...

kucing dekat rumah pun liat nak kena mandikan..huhu..tapi harus kena mandi jugak..

habsahharun said...

ooo..bnyk alasan yer tak mo mandi..

RAF said...

haha...kucing sy lau nmpak baldi n towel. da tau da..awal2 dia cabut dlu

AnNa FaRHaNa said...

hehehehe..kecian die....

Mijoe said...

time tu la tetiba rasa nak demam la..pening2 la... :p

Juz Call Me Sharz said...

kite baru je mandikan MOJA...

marina anakcikbob said...

tlg mandikan anak2 bulus aku sekali.. xbanyak la.. 2 ekor jek..

dilazfamily said...

salam
follow u...follow me back

aby said...

salam mm.
rupanya hari minggu hari bagi mandi mieow yer ..
takut tk depa tu dgn bunyi hair dryer ..

Ms J said...

sejak Ian ceret sikit, dah lama tak mandikan dia.. dekat sebulan dah kot? hahaha... padan la bucuk! Kena mandikan esok jugak tu! muahaha...

Whoopz said...

gwa sembur je kucing gwa ngan air.. Consider mandi la tu..

m.q said...

hahahaha....kantoi..
kena mandi jugak