Monday, April 4, 2011

Si MOMON Budak Banyak Songeh !

Share
Assalammualaikum.


Lama rasa tak membebel kat dalam belog nih asik budak MON tu jer yang berdialog.. Over tau budak tu! Yelah sejak excident hari tu, MON kan jadik budak baik duduk rumah jer.. tu yang asik melayan dia. Yang lain, yang sihat walafiat tu bukan reti nak duduk diam merayap jelah keje nya.




Ok tangga tu abah guna untuk selamatkan Citam. Citam pegi panjat atas bumbung rumah sebab melarikan diri dari kucing jantan yang tengah merenyam nak mengorat dia. Panjat reti turun tak reti, sabo jelah. Lepas guna tu letak la tangga tu kat situ dulu.. tup tup sekali tengok si Momon sedap punya landing siap berdengkor lagi. Disuruh ke tepi dia wat dekkkk aje...


kroh krohh..

menyedapkan tidur lagi ada...

mon...Ooo monn...





banyak songeh betol lah budak nih!
bangun cepatt!!

suka?

12comments: