Monday, April 4, 2011

Si MOMON Budak Banyak Songeh !

Assalammualaikum.


Lama rasa tak membebel kat dalam belog nih asik budak MON tu jer yang berdialog.. Over tau budak tu! Yelah sejak excident hari tu, MON kan jadik budak baik duduk rumah jer.. tu yang asik melayan dia. Yang lain, yang sihat walafiat tu bukan reti nak duduk diam merayap jelah keje nya.




Ok tangga tu abah guna untuk selamatkan Citam. Citam pegi panjat atas bumbung rumah sebab melarikan diri dari kucing jantan yang tengah merenyam nak mengorat dia. Panjat reti turun tak reti, sabo jelah. Lepas guna tu letak la tangga tu kat situ dulu.. tup tup sekali tengok si Momon sedap punya landing siap berdengkor lagi. Disuruh ke tepi dia wat dekkkk aje...


kroh krohh..

menyedapkan tidur lagi ada...

mon...Ooo monn...





banyak songeh betol lah budak nih!
bangun cepatt!!

12 comments:

thefluffies said...

Mon oh Mon. Bangun pi landing atas katil abah laaaa

m.q said...

mon ni...cari la tempat landing best sikit. yg empuk2 sikit hehehe

Just Call Me V said...

suka tgk mom tido terlentang.

Chika said...

almaklumnya mummy kene buat katil rupa cam tangga untuk si timon ni ha... hihihihi.. macam2 kenah kamu ye momon. tomey jer...

CIK BIRU in da house! said...

ehehe..comel betol la momon ni...kecik je bijik mata dia tu, dh la juling..hee

Tun said...

gemoknye momon!

marina anakcikbob said...

kahkahkah..
terbaekk..

Miss Ieza said...

mon nie apelaa...
tangga tu keras..
pi masuk bilik mummy..
lg best ade tilam empuk...
hahaha...

NaddY said...

sajer je mon tu nak merasa landing di tangga hihihi...mon tu juling ker?

Rosmawati Yusof said...

Amboi siap sangkut leher lagi kat tangga tu....
Momon cutelah ..

Mamarempit said...

tk leh tahan tgk mata dia....daya penarek betullll

saya said...

momon tu banyak songeh sebab ikut jejak mama dia laaaa.. hahahha.. opss.. harap mama momon dah sihat dari sakit tinga tu ye...get well soon