Friday, May 6, 2011

Ada Budak Merajuk kihkihkih...






hai Baby Mushuk!
buat apa kat atas pokok tuuu...??





Baby Mushuk kena babab montot sebab kutip tulang ikan. tu la satu perangai si Baby Mushuk nih...tak serik serik! Karang tercekik tulang ikan lagi siapa yang susah??



Biarlah anak kita menangis sekarang daripada kita menangis di kemudian hari.
Pesan khidmat masyarakat dari meowwmania dot com


Sekian, terima kasut !!

18 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alah, baby musyuk jgnlah majuk, nanti cepat tua... he,he..

nur anis said...

ololor..comelnya baby mushuk merajuk..hihi

ery D cat said...

hihi baby musyuk..mcm2 hal dia...

ASaDa RyutaRo said...

sian dia kena babab.. bape hari la baru ok tu? ke panggil dengan makanan terus ilang majuk? hihi :P

GtHans said...

ekeke..majuk konon..

SabmYzSa said...

gedik la baby mucuk ni...kene babab sket je nak lari dari umah...jgn durhaka ngan mommy ye...hari ibu dah dekat...hihi

habsahharun said...

tu la sape suruh curik tulang ikan..
kan dah kena babab...

Shaz Alina said...

hehe... jauh la sgt dia lari yer MM... =D
tp comey gak dia tu walau majuk pun... ngee~ ^_^

marina anakcikbob said...

tu seb bek dia kutip tulang ikan. kalo dia kutip sampah da jadi cleaner pulak. hahaa..

Chika said...

hahaha majuk ke anak pompuan u ni... muka moody je... comel.hahahaha

Mijoe said...

Baby Mushuk ni jgn la noti2 sangat. Tulang ikan tu kan merbahaya. Mummy kamu sayang kamu, sebab tu la dia babab montot Baby Mushuk.

dah jangan majuk2 lagi...

sesemut said...

pesanan khidmat masyarakat tu tak boleh dibangkang yer..

m4rilyn said...

ingatkan Cheetah tadik...kucing ghopenye

SheY PuLL said...

xpe...pas nie bagi TULANG LEMBU
kasik kat dia ek...:P





JOM singgah blog saya nak... Kalau la FB dah takde...

Lan Bingka said...

mummy marah sayang tu..

Nur Misnan said...

alaaaaa... babap sikit ajuk
menyampah.... hu3

kalau nak lari umah aunty nur
ada bilik kosong... siap katil gebus lg... jom

Ms J said...

baby mushyuk.. meh duduk ngan Julian. Julian (si eksyen itu) tiap-tiap pagi makan friskies yg dalam tin tu. konpem tak cekik punye.. hikhik..

aby said...

salam mm,
hati2 baby musyuk,
nanti kt atas kena gigit semut ..
jenuh engko terjun