Monday, May 2, 2011

Di satu pagi cuti Hari Buruh..

sempena cuti Hari Pekerja ni, 
kami nak berehat je..


satu kerja pon kami tanak buat, ok mummy??

cehh...macam la selama ni buat keje!



kahkahkah....ketawa kan dia

13 comments:

NoRHaNa CorNER said...

bestnye tucing2 ni, tuan dia cuti diorg pn nk jgk hehehe

Nur Misnan said...

hahaha... cantik tuh karate ibu

tapi kala terbabas nenen mcm mana tuh.. ceceta2

GtHans said...

ahaha..wachaa!!

habsahharun said...

dah besar2 pon nak nenen lg..
comel je..

marina anakcikbob said...

ahahahha,, pdan muka korang.. hahahaha..

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Kasi nenen tu kira kerja jugak ke? purrr....meow!

RAF said...

asal ibu cam anak kucin ja hehe

Shaz Alina said...

hamboi2...
jd ibu bkn pkerjaan la kakak baby...
so, x leh cuti oke...
kot nak cuti gak sila tggu hari ibu nanti yer...

ehehehe~ XD

SabmYzSa said...

mon ngan min dah lagi besa dari ibu pon masih nak nenen lagik ke??? wakaka!

aby said...

nape ibu kucing lebih kecil dari anak2 tu, tk takut la dgn karate ibu tuu...

Mijoe said...

selamat hari buruh kucing kepada semua tuan2 kucing jugak...

:p

lupie said...

Hahahhahah!
Tergolek ketawa pasal nen-nen tu ...

akmalhilmi said...

pdn muke mereka
hahaahahhaaha