Friday, May 20, 2011

♫♪ mari mari tuan dengar ini cerita ♫♪♪

Assalammulaikum.



Ada cerita panazzzz....berlaku malam tadi. Si MOMON yang dah pandai main kawin-kawin, yang kononnya dah beso panjang, dah bujang trang tang tang yang sebenor-benor nya idak lah seperti yang disangka.


Masa dah pandai nak geget-geget tengkuk si MIN tu ingatkan dah dewasa sangat lah kann tapi rope-rope nyaaaaa *sila play video di bawah ini..






muahahahahaha...... muehehehehehe..... muahuhuhuuu......




p/s: adakah ini taktik semata-mata supaya mummy tidak menyunatkan kamu?? oh! tidakk...mummy tak akan terpedaya dgn tipu helah kamu itu, tidak akan sekali-kali!! bersedia atau tidak bolos saja dinding ituuuu kamu mesti disunat jugak. muktamad! noktah! fullstop! titik!!

16 comments:

ery D cat said...

hahaha mcm2 ragam nak lepaskan diri dr disunat...pura2 msh baby agi..hihi

Danish NurQistina said...

Dah besar dari mak dia pun nak minum susu lagi ke. -.-''

Mijoe said...

bila nak sunatkan dia MM? he he..

sure nanti dia lari menyorok bila dgr MM nak sunatkan dia... :p

Shafika Syuhada Rosli said...

muahaha . chumil .

m.q said...

bertuah punya budak!!!! heheheh

nEuR0 shEwAzni said...

ade ke susunya kak ?
musikil suguh !

habsahharun said...

dah sama besar pon menyonyot lagi..
comeeelll...

MamaLeeya said...

purak purak yaaaa...heheheheeh.....

sunat kan aje...biasaaaa tuh....nk rotan eh???

kakakkkaak

momon wat lawak le tgri2 ni

ctpayong said...

ngempeng lagi...kehkehkeh..

GtHans said...

ahaha..jgn nak blakon yer..;p

aby said...

salam mm,
boleh anta kt Funniest Video tu ..
memang kelakar ..
he..he...

akmalhilmi said...

wakakakakaka
bengom2
jgn tertipu ye tipah :p

eheh
jgn lupa juga singgah another blog mal

akmalhilmi.com
jyeahhh :)

Ms J said...

aaaaa..... burok perangai tau momon ni! dah la lagi besau dari mak dia.. hakhak..

Shaz Alina said...

hik hik~
beriya2 bet0i mon tomon tomon tu ny0ny0t.. ^^,

Cik Siti said...

warghh..kah..kah...

nenen lagi ghopenye....ada hati nak main tawin-tawin...heheheheh...

Miss Ieza said...

momon tak malu...
isap susu... :p