Friday, May 27, 2011

" mummy, Wira sedih... "



 kenapa Wira sedih?




Momon kenapa tanak main dengan adik Wira sayang..??




eh! jangan la macam tu, tak baik tau....kesian kat adik Wira. Mata adik Wira sakit pastu dia tak ada ibu, kesian kan kat dia...




Wira kenapa ejek abang Momon 
macam tu??





tak boleh la cakap abg Mon macam tu, 
cepat mintak maap.








Monnnnn........

13 comments:

m.q said...

sensitip la MoMon ni...hehehehe

MamaLeeya said...

kui3......

lawak je ko ni lynn....hehehe
tadi sebak2 baca blog aida....ni terubat sikit sedih...tengok mata momon ngn wira

Afiqah Nabilah said...

Alaa...Momon ni sensetif sangat.Cakap macam ni dekat Wira.

Eleh Wira ni nanti kamu dah besar pun tak ada ball jugak.:p

Mijoe said...

Mon memang sensitif sejak takde ball... :p

ctpayong said...

momon maafkanlah dia. dia kan ke kecik lagi. tak tahu sangat pasal sensitip2 ni.

ery D cat said...

adehla~~~snsitipnyer si momon nih..yg adik wira pun satu..ske nyakat tuh...:D

lupie said...

Soon enough Wira will have no bola's' too...

Don't worry Momon, he who laughs last will laugh the loudest!

Stay cool! heheh...

Cat-from-Sydney said...

Jebon takde balls gaduh ngan jebon mata satu! Kelakarlah Aunty Meoww ni! purrr....meow!

Intan Maizura Ibrahim said...

heheheh..klaka la..hahahaha

Nur Misnan said...

haishhhhh... nape nak gado2
nih momon.. cian wira..

ala... tak der ball pun still macho

Rosmawati Yusof said...

Alah Mon jgn cepat marah, nnti hilang terus ball tu..he, he..

Shaz Alina said...

ikikikikiki...
g0li ati bac0 en3 ni...
cian mon shomon tomon tomon tu...
dah la tgh pedih kat ball nye yg dah tecit tu... ;)

Miss Ieza said...

lawak seh!
momon reti sensitip rupenyer...
ha ha haa...