Monday, May 16, 2011

PERWIRA. Si Mata Satu Anak Baru Saya.



yer sayang...betul tu, 
mummy akan jaga kamu..

25 comments:

bella-wella said...

hai wira!!
syomel nye die~~~
:)

m.q said...

baiknya hati mommy kamu itu
moga murah rezeki....amin

marina anakcikbob said...

uwaaaaaaaaaaaaaa.. sedihnya bila dia kata abg dia da xde.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... jaga dia leklok tau.. amanah ni..

Ms J said...

Bagi nama Captain Jack Sparrow!

MamaLeeya said...

huuu..tingat kat arwah Citam...akak jumpe tgh jlan..2 bradik....mata dia pun 1....

bwk balik dua2 ekor...bela...3-4 ari..sekor mati....dia duk bwh keta..huwaaaaa...tinggal Citam..smpi beso....tapi citam dgr kata walapun mata dia 1....huuwaaaaaaaaa

Rosmawati Yusof said...

Alah cedehnya.... Hi si mata satu Perwira buah hatiku.. jgn nangis lagi, k. Mama MM akan jaga kamu....

hud aikara said...

semoga kamu gembira Wira sayang...(sedih plak nengok..)

NaddY said...

nasib baik cik meowmania jumpe kamu...syukur alhamdullillah....
terima kasih cik meowmania masih ada yang sudi menjaga yang serba kekurangan ini.

Intan Maizura Ibrahim said...

eiiiii...cewitnyer dierrrr...heihhhh...nape la xde jodoh lg nk dpt kitty baru nihhh

GtHans said...

Wira yg bertuah..:)

NoRHaNa CorNER said...

syahdu rs bila bc dialog ni..apa2 pun moga wira bahagia ngn mummy

Mimi said...

sumpah ada air mata masa baca post ni! T^T

semoga Allah murahkan rezeki & mmberkati hidup kamu, amin...

habsahharun said...

hai wira !!!
cepat2 membesar bagaikan perwira ok:)

akmalhilmi said...

awwwuuuuu
so sad
sian kucing tu
huhuhu

Shaz Alina said...

hai wira...
wira tetap comey walau mata 1...
jd anak yg baik tau...
dgr kata mummy...
x mo nakal2 k... =))

Cat-from-Sydney said...

Perwira....dikaulah harapan hati
Penghibur kala sunyi....
Ni Angelina dah nyanyikan ni. Welcome to the family! Aunty Meoww...I loooove you! purrr....meow!

sweetsal said...

sedihnye..mummy jaga wira elok2 na..sian dia, syukur ada insan yg baik hati cam mummy..semoga rezeki bertambah2..

Papa Hero said...

terima kasih cik lynn...entri yg cukup ringkas tp memberi kesedaran... :)

aby said...

salam mm,
simpati juga tengok mata wira tu,
pernah aby di offer kwn, satu Pure Persian, mata nya buta sebelah, tp dia nak jual mahal sangat..
so tk beli la ..

semoga dijaga wira dengan baik ..

qamarguyz said...

salam ziarah..
mulianya hati mummymu itu syG..
m0ga dia turut dimuliakan oleh Pencipta-Nya,..
amEen

sesemut said...

terima kasih MM ... semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.
Perwira- you're in good hand!

ery D cat said...

hai wira...kamu wira mcm nama kamu...
mulia hati mummy kamu...wira jgn noty2 yer

Misz Pinkie Winkie said...

luv u syg ...mama lin sentiasa ada menyokong mama kamu.
kuatkan semangat kamu utk hidup yerk.

saya said...

hugs & kisses to WIRA!!!

Mijoe said...

semoga Wira akan jadi meow yang sihat dan sentiasa gembira dengan mummy! Amin.

semoga MM akan beroleh lebih byk rezeki dan diberkati Allah selalu..Amin!