Tuesday, May 31, 2011

Pisang & Citam

HARI : SABTU
JAM  : 10.10 pagi (waktu anak-anak bulus mandi)


*****



CITAM! 


Ooo Citam....


Jom mandi sayang!





lar...buat apa duduk kat situ

kamu nak menyamar jadik
pisang ke apa?

dah! meh sini mandi

toksah nak menyamar-yamar bagai

lain benor pisang tu dgn kamu...




17 comments:

Shaz Alina said...

hehehe~
ade aje akalnye si Citam ni sbb x nak mandi...
geget tinge kang bawu taw... hoho~

Rosmawati Yusof said...

En Citam, kasi saya pisang sekilo..
he, he..

Miss Ieza said...

citam nie [on satu..
kalo yer nak menyamar pon,
carilah sumthin yg agak same kaler..
ade ke nyuruk belakang pisang??

isk isk iskk!

Just Call Me V said...

hehehe alolo..nak jadi pisang eh..comel!

anis said...

haha, citam memg mls mndi...kali ni tktik x mnjadi...pdn muka kna mndi...muahahaha...
hehe

Ms J said...

suke bebeno mengelat ye citam???

saya said...

ada je tau..asal nak mandi je carik akal nak nyorok. hehehhe..

Cat-from-Sydney said...

Citam,
Jawab kat mummy, saya ni monyetlah bukan kucing. Monyet tak payah mandi.... purrrr....meow!

GtHans said...

-alaa Mummy ni pun..skali skala tak mandi takper jer..budak2 blkg ni tak penah mandi pun..ahaha ;p

m.q said...

hahaha...mandi ajelah citam!!!

aby said...

salam mm,
simpan pisang tu,
boleh makan lps kita makan ...

simbah Citam tu dgn air jer klu malas mandi ..

he..he..

marina anakcikbob said...

kehkehkeh..
jgn kate rupa, kaler pong jauh beza.

ctpayong said...

bukan main payah nak soh mandi...

citam..citam

akmalhilmi said...

pisang lak dia slhkn
demn u
hahahaa

Mijoe said...

pasni time makan, bagi Citam makan pisang ok MM! :)

habsahharun said...

wah strategik tempat persembunyian citam..

Julianna said...

citam ni ade roper pisang ke?? hehe geli ati nakal betol dier...