Saturday, May 14, 2011

Walaupun mummy cakap saya ketua jebon tapi sebenarnya saya seorang yang penyayang dan saya sayang adik saya.

Assalammualaikum


waaa rindunya.... lama benor rasanya tak berstori-mori kat sini. Blogger demam tapi harap-harap kengkawan semua sihat sentiasa. Bagi saya dan anak-anak bulus semuanya sihat-sihat belaka.



Berbalik kepada stori kita, saya akui memang benar seperti apa di kata. Si Merah memang seorang abang yang penyayang walaupon memegang status sebagai ketua jebon dan seorang yang gengster tak henggat dengan kucing-kucing jantan di luar sana Merah sebenarnya adalah seorang abang yang baik, penyayang dan selalu mengalah dengan adik-adiknya.



Tak percaya?? Ok saya ada buktinya. Kawan-kawan lihat dan nilailah sendiri..




haa kann...tulah orang cakap tak caya



oh! ingat lagi telinga Yaya yang terkelepet tu? akibat lambat menerima rawatan telinga Yaya tak dapat diselamatkan, telinga Yaya akan kekal dalam keadaan yang dipanggil 'telinga kobis'.


Kadang-kadang bila kita mempunyai haiwan peliharaan dalam jumlah yang banyak kita sangka kita mampu memberi perhatian untuk mereka semua tapi sebenarnya adalah sangat sukar dan kadangkala kita akan terlepas pandang. Tapi syukur alhamdulillah tak bahaya dan ini menjadi pengajaran untuk saya.


Kesian Merah...maafkan mummy yer sayang

8 comments:

ery D cat said...

xpela..janji kebajikan semua x terabai...kt pun kdg2 terlepas pndang...jdkan pengajaran yer sesama kita...:D

Mamarempit said...

waaa..cayalah.....mesti dlam ati ada taman bunga kan..hehehe

Nur Misnan said...

ohhhhh... aunty faham perasaan tuh
takpe2... ikut contoh mcm JAMBU
muka legend hati cute

aby said...

salam mm,
betul tu,
penyayang merah tu ..
harap dapat berterusan sifat dia tuh..

e.t.t.y said...

okay apa telinga camtu...barulah gangster sejati namanya...

NaddY said...

wah lepas nih unik yaya...telinga kobis gitu...tak pe lah klu tidak membahayakan nyawanya masih lagi ok.

SabmYzSa said...

cumellllnye!!!!! i loikeeee!!!!!

J.M.R said...

comel lorr....on time je record..ke dua,3, kali cut gak nih..heheheh