Wednesday, May 25, 2011

Yuna & meowwmania. cehh ! tajuk nak gempak saja...

Share
Assalammualaikum.


Hai kepada semua pembaca dan pencinta haiwan!
Semoga kalian semua berada dalam keadaan sihat dan gembira.


Bercakap tentang pembaca ada seorang pembaca senyap (silence reader) PM saya di facebook katanya "sekilas pandang ur face like YUNA". Dan semalam beliau menyapa saya dalam chat, bila saya tanya siapa..beliau kata yang dulu penah kata wajah saya seiras Yuna. saya pon macam ohh! ingat ingat...


masalahnya macam Yuna keee....? tang mana celah mana yang macam Yuna saya pon tak tahu. ce tengok ce tengok...





Gambar Pertama:
Yuna yang santek dan kurus bersama meowwmania yang gemok



Gambar Kedua:
sekali lagi Yuna yg santek dan kurus bersama meowwmania yg masih gemok. Yuna saya jeles dgn awak *sambil memuncungkan mulut



tapi saya tak kisah pong...saya terima je mungkin kalau saya dah kurus nanti baru seiras kot, sekarang ni tak berapa nak sama la kot HAHA... TAPI TAPI kalau orang kata wajah saya seiras Katrina Kaif itu memang saya setuju sangat lahh...










haaa sama kann??


wakakakaka....
sila muntah pepel sekarang ahaks~



ok ok sebenarnya saya bukan nak bercerita pasal Yuna, Katrina Kaif mahupon si meowwmania yang perasan ituh. sebenarnya saya nak bagitahu yang Si MOMON telah di-admit di klinik untuk disunatkan. Kawan-kawan tolong doakan anak bujang mata juling saya ni selamat dan semuanya berjalan lancar yerk...



:: Momon yang shomon ::

suka?

20comments: