Thursday, June 30, 2011

9 bulan yang lalu...

Share
Assalammualaikum.



aloloo manjanya si Mon dengan kakak dia



Dorang berdua ni memang rapat, perangai pon lebih kurang sama. Manja, penyabar dan berdikari. Selalunya kalau bawak balik kucing baru, Mon dengan Baby Mushuk lah yang paling tak kisah. Atas sebab itu jugak dorang berdua ni senang kena buli dengan pendatang baru contoh terhampir si Wira mata catu. Sampai terjerit-jerit dikejekan Wira kadang kesian tengok.


Bila tengok dorang tidur berdua macam ni, macam sebaya je kan padahal jauh beza umurnya. Si Baby Mushuk ni macam tak besar-besar lah...camtuuu jek. Adik-adiknya dah lebih besar dari dia.


Teringat masa MON dan MIN kecik dulu. Baby Mushuk sangat rajin menjaga adik-adiknya. Lebih rajin dari ibunya si Kakak Baby tu. Kadang terkonpius anak siapa, sampai gitu sekali rajinnya si Baby Mushuk nih... bayangkan lah.



Lebih kurang 9 bulan yang lalu.....



Baby Mushuk memandikan MON



menjadi teman tidur...



dan teman bermain



p/s: dah beco anak mummy sob sob...cedih

suka?

13comments: