Tuesday, June 28, 2011

Akal Budak Terjal.





banyak kamu punya yeeha!
turuunnnn!!





18 comments:

Nur Misnan said...

hmmm... kena marah sikit
dah merajuk marah adik...

::blog anak jawer:: said...

haha..ade2 je budak2 ni....

-Yok mampir diluk = anak jawa ni perempuan ke..??

ItaJeff said...

amboiiii wira..tak padan dgn kecik, nk ajar abg mon main panjat2 yer...:D

Lieya said...

hahahah lawak plak rasenyeee bile sang memiow bebual begini.

Mijoe said...

kaki tak elok lagi dah nak manjat pokok ke Mon?

habsahharun said...

kaki tak baik lagi eh...
hehehe..
comel kemain..

grOundnUt said...

hahaha...kau diam peah tak leh blah..tempias la tu..;p

NOR HAYATI PUTRI said...

hahahahah.....best...best....

MamaLeeya said...

hahaa.....cer panjat pokok buluh plak pas ni....

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Selalu buat drama lah buat tecit tu. Gerammmmm...nak picit-picit. purrr....meow!

m4rilyn said...

hahahaha tertipu

ctpayong said...

keh keh keh...saja kena pedajjal ngan si wira.

Shaz Alina said...

hak hak~
cian mon terkena ngan wira....

'kau diam peah' tu yg x menahan tu...
hik hik~

KittyWorld said...

hehehe.. comeynyee name peah.. same mcm kucing sha..bila kat kl, nama pheea, balik phg tukar nama kg,peah..hehehe.. :P

Chika said...

Hahahaha sepah btol la dorang ni... hahahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

omelnyaa kucing putihh:)

cEKe said...

ahahahah,, bleh tahan pale katun
mummy deorg tu, sengih sorg aku

shahirah_nurain said...

takkanlah sikit pon nak majuk