Thursday, June 16, 2011

Berdua Lebih Baik?? ahh !! sorang sorang pon jadikk.....




Takde kawan pon tak apa, sorang-sorang pon jadik. Korang tengok, punya la ganas si Wira ni main sebab tu bebudak jebon lain tak suka nak main dengan dia. Kita dok amik video ni pon sempat ditampornya. Sabo jelah..







Dah penat main, berdengkur. Suka sangat tidur kat celah tu, takut tersepit aje. Pastu suka tidur kat tetengah tikar, kaler dah la nak dekat sama dengan tikar sarawak tu buatnya terpijak hishhh selisih jer!


karang kalau kita dukung nak alihkan, si Wira ni terjaga kem salam jelah dia nak sambung tidur balik. terus terbeliak bijik mata, terus mengeget-geget. Mode bergusti automatik di-on-kan haishhhh.....apa pon tak boleh! *muka legend hati kiut

15 comments:

m4rilyn said...

hahaha leh gang ngan Sayang n Spot :) sebab tiga2 nie xde gang..errr Spot ngan mak Ruby...mak dia tu tak kira

ItaJeff said...

hehehehe..psl dia kiut sgt la dia x nk join dgn yg lain....suka tgk belang wira ni....cantik sgt la....

saya_arief said...

smart giler tido macam tu.
haha.
:D

habsahharun said...

comel...hyper. tak padan dgn kecik..

Cat-from-Sydney said...

Dia lagi jjebon dari jebon rupanya ye? purrr...meow!

NaddY said...

sian wira, tak orang nak main ngan dia. Mai main ikut auntie balik ngan tontot, dia pun tak der org nak main hihihi.

Rosmawati Yusof said...

Wira, wira... aktif, nakai dan sweetnyer kamooo...

Shaz Alina said...

cantik tul corak bulu Wira tu MM... suka tngk tang dia tido tu... kiuttt banget sih! hik³~

m.q said...

hehehehe..budak tgh nak besar

Mijoe said...

captain jack sparrow versi meow la Wira neh!!!

grOundnUt said...

hahahaha...kiutnyee....memang aktif macam Kitty sekeluarga kat rOmah..^^'

MamaLeeya said...

cute.....ciumkan utk akak...

Nur Misnan said...

ohhhhh... sweettttnya

* HeeBum * said...

tikar rumah kite samaaaa.. hehehee.. x pasal2 komen sal tikar :P

marina anakcikbob said...

dia memang tengah ligat. tu tanda dia sihat. kat umah kmpg tu ada sekor. kalo kita xlayan dia, dia g kat kitorang, gigit kaki kitorang. punya la pendengki.