Thursday, June 16, 2011

Berdua Lebih Baik?? ahh !! sorang sorang pon jadikk.....

Share
video



Takde kawan pon tak apa, sorang-sorang pon jadik. Korang tengok, punya la ganas si Wira ni main sebab tu bebudak jebon lain tak suka nak main dengan dia. Kita dok amik video ni pon sempat ditampornya. Sabo jelah..







Dah penat main, berdengkur. Suka sangat tidur kat celah tu, takut tersepit aje. Pastu suka tidur kat tetengah tikar, kaler dah la nak dekat sama dengan tikar sarawak tu buatnya terpijak hishhh selisih jer!


karang kalau kita dukung nak alihkan, si Wira ni terjaga kem salam jelah dia nak sambung tidur balik. terus terbeliak bijik mata, terus mengeget-geget. Mode bergusti automatik di-on-kan haishhhh.....apa pon tak boleh! *muka legend hati kiut

suka?

15comments: