Friday, June 17, 2011

it's a bird..it's a plane...it's Superman! errr......no it's NOT.





Cuba teka apa yang 
si Momon ni tengok?





cicak?

salah..






bulu ayam?

pon salah...






segala jenis mainan...

juga salah!






jawapannya adalah.....

















Donashi !!



ngeh ngeh ngehh...

Momon mana leh...ni mummy nyeeee




p/s: saja suka nak mendengki dia heheee...

14 comments:

Afiqah Nabilah said...

comel je muka die.

Afiqah Nabilah said...

comel je muka die.

Salhah Suhot said...

baru perasan..muka rangga cam muka mon la....

Shaz Alina said...

hehe... cian mon tomon tomon... terliur dia nengok... hihi~

*err... donashi tu sjenis ape...? ;P

marina anakcikbob said...

sedap ke? adik aku kata xsedap terus aku xnak try. huhuhu..

habsahharun said...

woaaaaa....dia nak sikit je tu...takkan tak bleh kot...kehkehkeh...

hud aikara said...

geram nengok si momon ni..comel betul! tapi kat makanan yang comel tu pon geram gak..hehehe...

aby said...

tak pe,
boleh share share kan ..
sikit untuk momon dan sikit utk mammy nyee ...

m4rilyn said...

tak leh tahan nak gelak tgk muka hero macho tu :p

ery D cat said...

ish!!!kedekut laaa mummy nih...ngeeeee~~~

ctpayong said...

momom...jgn semsembarang makan. teby & J kena foot poisoning sbb makan keladi goreng je. skang ada kat klinik global pet, JB.

Cat-from-Sydney said...

Senangnya Mon, kalau mummy datang dekat nak manja-manja, buat donno je lah. purrr...meow!

Mijoe said...

pasni sure Mon mogok lapar!!!

akmalhilmi said...

apo tu??
huhu