Sunday, June 19, 2011

Mangsa Keadaan














haa ni yang maleh nih....
panjat reti turun tak reti!
tak pasal pasal kita terbabit sama!! 
*membebel sambil sinsing kain batik

14 comments:

m4rilyn said...

eh jangan sinsing tinggi2 kain batik tu *tutup mate ngan jari*

sweetsal said...

hehehe..lawak2 la..pandai mummy bt dialog..comei2

habsahharun said...

tu dia sampai sinsing kain batik...kahkahkah..

GtHans said...

kain batik jawa ker MM..hik2

Cat-from-Sydney said...

Amboi Wira! Tak herolah macam tu. Aunty Meoww, boar je dia kat atas pokok tu. Pandailah dia turun nanti. purrr....meow!

Cik Awynn said...

garang tawwww aunty ni.. hik hik hik. tatot wira :P

ehhh.. cantik betol spot bawah badan wira. kenan dgn leopard ke? acewahhh.. tu pasal berani semacam je

shameel Iskandar said...

inilah keajaiban kucing, tym panjat mudah jer, tapi bila nak turun punyalah penakut,

Miss V said...

hahahah memang ngam le dialog tu!!

MamaLeeya said...

lynn - perempuan melayu terakhir neh...pakai kain batik...i likeee

ctpayong said...

mummy, jgnlah pakai batik...tukalah pakai selua...nanti kang kang terlucut plak...

Lan Bingka said...

sinsing kain? jangan tinggi2 mummy..

Mijoe said...

wira saje je nak suh mummy dia snap gambar perut wira yang corak comel tuh...

SyahmiFikri said...

err comel jer..

haishh mmg peminat kucing errr...

*follow u here =)

ery D cat said...

hahahahahha lawak giler dialognyer...
best part yg akhir tu...membebel smbil sinsing kain batik...hihihihi...