Tuesday, June 14, 2011

Pesanan Untuk Mummy... Usaha Tangga Kejayaan chaiyok chaiyok !!







hepp!! nak jadik anak derhaka ke?? haaa kang masuk api neraka kang haa haa *sambil pegang rotan



p/s: berat Merah sekarang 7kg lebih je daripada 9++ dulu *jelesssss

18 comments:

NaddY said...

cepatnyer merah turun berat badan!!! i'm jeles. nak tiru diet merah lah....

Shaz Alina said...

Iyau bkata "Aunty MM, letak la skali gmbr sblm n gmbr slps aunty MM.. ehh! silap... Merah tu lps bjaye diet ni.. ngee... miauw~"

Oghen lak kata "betoi... betoi... betoi... hihi... meoww~"

Rosmawati Yusof said...

Barulah smart, mesti ramai makwe terpegun..

akmalhilmi said...

hephep
hahaahaha

NoRHaNa CorNER said...

yelah MM letaklah gmbr sblm n selepas...

MamaLeeya said...

eh..dia buat diet atkins ke??? jom le kita berjemaah diet....

Cat-from-Sydney said...

Ewaah....dah langsing awak sekarang ye? maknya????? purrr....meow!

ery D cat said...

aik..mcmana leh cpt turunyer ni..
ish ni kn blajor dr si merah nih..mcmana cara turunkan berat badan..hihi

ctpayong said...

wah...merah dah tak gendot lagi laaaa

GtHans said...

alaa jelesnya..nak diet gak laa..hik2

meowwmania said...

Naddy,
cepat ke...rasanya dr hujung tahun lepas dok mendietkan si Merah ni huhuu...alhamdulillah berhasil

Shaz Alina,
a'ah ekk...tak terpikir pulak ngeee...

Rosmawati Yusof,
Merah tak heran dgn makwe kak Kim kalau blackwood terbeliak mata dia :D

akmalhilmi,
nak kene rotan kew?? :D

NoRHaNa CorNER,
itulah tak terpikir pulak nak letak...ce tgk entry lelama heheeee

MamaLeeya,
segala jenis diet kita nak buat kak cuma tak terbuat je huhuu

Cat-from-Sydney,
heppp rotan nak?? :D

ery D Cat,
lama jugak tu proses diet si Merah ni ery, dr hujung tahun lepas..jenuh nak catu makanan dia ;)

ctpayong,
tak gendot cuma babat belum hilang lg, dia malas wat sit-up :D

GtHans,
jom cikgu kita diet ;)

Mijoe said...

Merah nak encourage mummy dia la tu ...:) jgn marah ye mummy! :p

dilazfamily said...

salam kenal.
comel yer kucing nie.dilaz takut kucing

De'din said...

singgah tgk si meow2 !
dah lama x tgk,,
hehe

Nur Misnan said...

ala tomeynya... handsome nampak
handsome merah dah slim..
mummy tuh bila nak diet??
asik makan jer tak ajak aunty nur

sesemut said...

memory ikan emas laa... cari entry lama x jumpa.. apasai merah kena diet yer? boleh la kawan ngan potter gendut camni

marina anakcikbob said...

biar la dia 9kg..xpayah la catu.comel tau montel2..

UniMeOw said...

perghhhhhhhh~~~

sampai 7kg++!!!!

dasat~~ :o