Monday, June 13, 2011

Semangat Keperwiraan Si Wira

Assalammualaikum.


Selamat Hari Isniinnnnn!!!!!
hamboihh semangatnya.
hari Isnin kena semangat yer tak boleh malas malas



Si Min ni kan sangat sangat tak suka dengan Wira. Asal dekat jer menderam, asal dekat jer menyembur. Jaki betul dia dengan Wira. Tapi itu semua tak mematahkan semangat Wira malah semakin gigih Wira cuba mendekati Min.


Wira bijak selalunya Wira akan datang dekat dengan Min ketika Min tidur. Perlahan-lahan dia mendekati Min dan kemudian dikuis-kuis diajak bermain. Karang sedar je si Min tu mula lah menderam grrrr grrrrrr.... Wira rilek je selamba macam takde perasaan. Last-last Min yang angkat kaki menjauhkan diri kehkeh...



shhhhh....mummy dendiam taw

Wira nak tidur came-came ngan kakak Min

kurr..kurrr... eh salah! krohh krohhh



Bila Min pergi, Wira buat dajal kat orang lain pulak. Busy betul hidup budak kecit ni kan.. sentiasa sibuk mencari jalan nak mengacau orang. Biasanya mangsa seterusnya adalah BabyMushuk ataupon Mon tapi biasa yang kena Mon lah sebab Mon lebih penyabar melayan si Wira nih.



konon tidur sesama lah tu...tapi eksen je tuu 
takde nya si Wira ni boleh duduk diam


dah setat dahh....


untuk mengetahui situasi lebih lanjut sila Play video di bawah ini :


video


Sabar sabar si Mon tu kadang bila hilang sabar menjerit jugak si Wira dikejekan tapi tak penah la sampai luka ke apa...cuba bagi warning je tuu. Suka sangat mengacau orang kann, padan muka kehkeh...



p/s: perwira la sangatttt....

20 comments:

m4rilyn said...

Min dah cam Sayang..nyombong manjang

habsahharun said...

mon baik...lepas gigit dia jilat2 si kecik wira tu :)

Cat-from-Sydney said...

Cantiknya perut dia dot dot dot dot dot...eeehhh geramnya! purrr....meow!

Salhah Suhot said...

mm penah bagi vita cat kan.ok tak?

Shaz Alina said...

RAWWRRR!! haa.. hambeekkk... skali Wira terjerit ko... =D

Lembut² ganas gak mon tomon tomon ni ye... hehe~

MamaLeeya said...

leh lagi momon jilat2 mandikan wira ek...hahhaa...lama2 mesra la tu

sesemut said...

cantik la marking kat dada/perut wira.

mon - kasi servis elok2 telinga wira tu..

RAF said...

wira tu jantan..sepatutnya min msti ska..tp terbalik plak mon yg ska hehe

ery D cat said...

erm noty sgt sbb tu kena geget ngn si mon tuh...ish3x

SabmYzSa said...

dia carik kawan la tu...haha!

grOundnUt said...

hahaha...comel betoi la dorang dalam video tu..^^

NaddY said...

Wira suka cari kawan yer?
Pandai dia bawak diri...
Cayang Wira.

meowwmania said...

m4rilyn,
ha'ah kan...apsal ntah sombong sgt nak kata jelita tu agak kureng lah HAHAH...

habsahharun,
tulah..tak sangka Mon penyayang :)

Cat-from-Sydney,
perot Wira terik! makan tak sudah sudah :D

Salhah Suhot,
aah sikit ari dulu masa terputus bekalan Blackwood mmg bg vitacat tu, ok la setakat bg aritu cuma kita lebih byk cmpur wetfood ngan air kat vitacat tu sbgai langkah berjaga-jaga ;)

Shaz Alina,
anak jantan lah katakann...

mamaLeeya,
Mon mmg mesra ngan Wira kak cuma si Min je yg sombong..

sesemut,
kann...cam bintik harimau bintang hehe

RAF,
entah lah..jgn ada hubungan terlarang sudeyhhh :D

ery D cat,
mmg tak reti dok diam budak tuh!

SabmYzSa,
carik mangsa sebenarnya :D

grOundnUt,
terjal =]

NaddY,
a'ah pandaiii...carik pasal pon pandai ngeeee....

anizarina said...

haha..peranagi Wira macam Nomel..suke kacau orang. Tp Shiro suka buat serangan balas balik..time2 Nomel nk tido lah dia balas balik.. Nomel pulak, time dia kacau org, bila Shiro balas balik..tau pun bising2

Ms J said...

Kemain noti ye Jack Sparrow aunty ni yeh?

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

alolohhh..

syummel2 jer dorg nih tido...
aman bahagia yek... mommy jaga dgn baekkk...

heheheh

meowwmania said...

anizarina,
hehe..itulah tak reti lgsg dok diam walau sesaat, geram je tgk..

Ms J,
noti sesangattt.....

Phat Cat with Phat Lady,
takde nya aman sejak ada budak kecit nih, tak reti dok diam huhuu..

Juz Call Me Sharz said...

bestnyer!!!! dorang jilat2...kat umah nie takde sesi lepak bersama n jilat menjilat... suka sangat bile tengok dorang berkasih sayang... =D

akmalhilmi said...

gado ag
gadooooooooooooo
hahahaaha

Mijoe said...

memang comel la pattern kat perut wira tuh MM! :)