Monday, June 13, 2011

Semangat Keperwiraan Si Wira

Share
Assalammualaikum.


Selamat Hari Isniinnnnn!!!!!
hamboihh semangatnya.
hari Isnin kena semangat yer tak boleh malas malas



Si Min ni kan sangat sangat tak suka dengan Wira. Asal dekat jer menderam, asal dekat jer menyembur. Jaki betul dia dengan Wira. Tapi itu semua tak mematahkan semangat Wira malah semakin gigih Wira cuba mendekati Min.


Wira bijak selalunya Wira akan datang dekat dengan Min ketika Min tidur. Perlahan-lahan dia mendekati Min dan kemudian dikuis-kuis diajak bermain. Karang sedar je si Min tu mula lah menderam grrrr grrrrrr.... Wira rilek je selamba macam takde perasaan. Last-last Min yang angkat kaki menjauhkan diri kehkeh...



shhhhh....mummy dendiam taw

Wira nak tidur came-came ngan kakak Min

kurr..kurrr... eh salah! krohh krohhh



Bila Min pergi, Wira buat dajal kat orang lain pulak. Busy betul hidup budak kecit ni kan.. sentiasa sibuk mencari jalan nak mengacau orang. Biasanya mangsa seterusnya adalah BabyMushuk ataupon Mon tapi biasa yang kena Mon lah sebab Mon lebih penyabar melayan si Wira nih.



konon tidur sesama lah tu...tapi eksen je tuu 
takde nya si Wira ni boleh duduk diam


dah setat dahh....


untuk mengetahui situasi lebih lanjut sila Play video di bawah ini :


video


Sabar sabar si Mon tu kadang bila hilang sabar menjerit jugak si Wira dikejekan tapi tak penah la sampai luka ke apa...cuba bagi warning je tuu. Suka sangat mengacau orang kann, padan muka kehkeh...



p/s: perwira la sangatttt....

suka?

20comments: