Thursday, July 7, 2011

Di suatu tengahari yang panas terik...

eh budak-budak! 
korang buat apa kat situ?




banyak la amik angin, orang amik angin petang petang redup ini matahari tegak atas kepala dok merayap kat luar hishh bebudak nih


...








...





itu sabit. untuk sabit kepala budak degil yang tak mau dengar cakap ibu dia.





keh keh keh...

10 comments:

NaddY said...

nakal sungguh momon ngan wira nih...tak mau dgr cakap mama dia nih...piat telinga dia sikit..

Rosmawati Yusof said...

Ish..ish.. panas2 ini dok dlm umah. nnti demam susah mummy, tau...

MamaLeeya said...

naseb baik depa tk ckp nak pi mandi kolam...ngeeee

Esah said...

isk isk isk... bebudah ni,.. ape main tgh2 hari buta ni.. hitam nnt.. hahahah!!

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Ngerilah tengok sabit tu. Simpanlah tempat tersorok sikit. har har har *evil laughs*

*Vivilicious* said...

tak takut itam ke momom???? hahaa

ItaJeff said...

bebudak baru nak besar mmg mcm tu..adaaaaa je yg dorg nak buat...hehe

* HeeBum * said...

hehehe.. thu takot tgk sabit tuuu

belogkiter said...

kak min makan tebu sorang sorang... nanti sabit baru tau

ctpayong said...

iskhhh...bukannya dia takot tengok sabit..makin gesel2 lagi kat misai dia.