Friday, July 22, 2011

Mentor Si Wira

Share
Assalammualaikum.


Hari JUMAAT!
Hari JUMAAT!! *teruja*
bestnya hari ni dah hari Jumaat hehee....




Wira budak mata catu. Perot sentiasa moncit tak penahnya surut tapi bukan boncit cacing boncit sebab makan tak berenti. Makin terasa kalau dukung budak nih, makin berat makin berisi. Dulu badan kurus sampai nampak tulang alhamdulillah makin sihat keadaannya sekarang.


Berselera sentiasa pantang mangkuk kosong mengiau saja pastu pantang dengar kita mengunyah menjerit macam 3 hari tak makan. selagi tak bagi selagi tulah dia memanjat badan, tak kiralah waima makan beskut kering sekalipon harus bagi dia rasa. bila dah rasa kalau kena dengan tekak dia, menjerit lah mintak lagi kalau tidak...dilenting-lenting dibuat main. bawak sabo jelah...




bila perot kenyang hati senang maka bergelimpangan lah mencari port port yang selesa untuk memproses taik mata. karang bila bangun terus menonong pegi kat mangkuk carik makanan. Indahnya donia kann...


Dalam gambar ni Wira tidur bersebelahan dengan mentornya. Mentor Wira seorang yang gagah perkasa dan macho sentiasa. Ciri-ciri yang sangat Wira kagumi. Lagi-lagi part makan tidur makan tidur tuh oh! hevenn...



Mentor Wira adalah si Merah. Sifu Merah.
Gagah perkasa bukan??


kena tidur dekat dekat nak ambil berkat...


Mentor telinga kepet, protoge mata catu...
dah kena lah tu ngeeee.....



Rasanya ada potensi si Wira ni mengikut jejak langkah Merah
kan kann....

suka?

16comments: