Friday, July 22, 2011

Mentor Si Wira

Assalammualaikum.


Hari JUMAAT!
Hari JUMAAT!! *teruja*
bestnya hari ni dah hari Jumaat hehee....




Wira budak mata catu. Perot sentiasa moncit tak penahnya surut tapi bukan boncit cacing boncit sebab makan tak berenti. Makin terasa kalau dukung budak nih, makin berat makin berisi. Dulu badan kurus sampai nampak tulang alhamdulillah makin sihat keadaannya sekarang.


Berselera sentiasa pantang mangkuk kosong mengiau saja pastu pantang dengar kita mengunyah menjerit macam 3 hari tak makan. selagi tak bagi selagi tulah dia memanjat badan, tak kiralah waima makan beskut kering sekalipon harus bagi dia rasa. bila dah rasa kalau kena dengan tekak dia, menjerit lah mintak lagi kalau tidak...dilenting-lenting dibuat main. bawak sabo jelah...




bila perot kenyang hati senang maka bergelimpangan lah mencari port port yang selesa untuk memproses taik mata. karang bila bangun terus menonong pegi kat mangkuk carik makanan. Indahnya donia kann...


Dalam gambar ni Wira tidur bersebelahan dengan mentornya. Mentor Wira seorang yang gagah perkasa dan macho sentiasa. Ciri-ciri yang sangat Wira kagumi. Lagi-lagi part makan tidur makan tidur tuh oh! hevenn...



Mentor Wira adalah si Merah. Sifu Merah.
Gagah perkasa bukan??


kena tidur dekat dekat nak ambil berkat...


Mentor telinga kepet, protoge mata catu...
dah kena lah tu ngeeee.....



Rasanya ada potensi si Wira ni mengikut jejak langkah Merah
kan kann....

16 comments:

MamaBetty said...

budak mata catu tu..lebih kurang ngan Fei Mau si budak baik..mmg buncit..membesar bagai johan..heheh

Adem and Cats said...

sedapnya tido petang2 ... hehehee

ademncats

marina anakcikbob said...

besarnye merah.. rs nak plok2 je..

KittyWorld said...

jumaat! yeaayy!esok leh lepak dgn bulus2..hihi

NaddY said...

ala-ala geng OKU gitu...wira mata catu, merah telinga kelepet..hihihihi
tak pe, saling melengkapkan

MamaLeeya said...

gabungan mantoppp...hebat...kena dh tu...

GtHans said...

haah..sgt berpotensi nampaknya..hik2

Rosmawati Yusof said...

Like abang like adiklah..mmg sesuai mereka berdua...

Chika said...

merah... jom gi joging jom.... dah momok la peyut tu...

aby said...

salam mm,
depa dua tu ada tk main gusti gusti ..
dalam hepi2 hari jumaat,
puasa dah dekat dah..

Cat-from-Sydney said...

Wira ni moncet kenyang ke, moncet cacing? har har har *evil laughs*

Nur Misnan said...

oh dear.. tgk si merah muncit
sesuai ler tuh dgn wira...
geram plak nak gigit telinga kelepet dia

Juz Call Me Sharz said...

merah n wira dah besar n gemok!!! =D

Mijoe said...

Wira.. jack sparrow in the making...

hud aikara said...

hihihi..comel sungguh! Rasa nak peluklahhhh...kucing kalau tido memang comel.

cik sakdi said...

kenape dia tlinge kelepet?ada sejarah itam ke?? ekekekekek lawak lawak