Saturday, July 2, 2011

Missing Him

rindu lar kat MOMEL...




rindu dengan bulunya yang lembut...



rindu dengan matanya yang layu...


rindu nak main carom dengan MOMEL...


rindu nak tengok MOMEL tidur sujud macam ni lagi...


MOMEL pandai 'pose'


MOMEL fotogenik....


teringat selalu leraikan dorang berdua ni bergaduh, MOMEL dan CITAM memang bermusuh...


MOMEL menjadi tempat Kakak Baby menumpang kasih...


dan menjadi teman bermain 
Baby Mushuk...


MOMEL sempat berjumpa dengan MON dan MIN tapi tak sempat melihat mereka membesar...


*****



MOMEL hadir dalam hidup saya pada awal tahun 2009 dan hilang pada awal bulan November 2010. Saya tak tahu apa yang berlaku padanya, sama ada dia diambil orang atau telah pergi buat selamanya. Jika MOMEL telah pergi, semoga dia aman di sana dan jika diambil orang semoga MOMEL dijaga dan disayang jauh lebih baik dari saya.



MOMEL, mummy rindu sangat kat MOMEL...

13 comments:

marina anakcikbob said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaa... sedih...
aku pon salu rindu cabam n boboi n comok n semua2.. sedihhhhhhhhhhhhh... :'(

Nini Zulkifli said...

so sorry to hear that. kucing nini dulu pon prnh jdi tman sebantal time tido, bila dia dah takde rasa janggal sgt,nak tido pon rse x selamat, huhu. smoga momel sntiasa baik2 & siht2 dimana sja dia berada, i'm dare to bet that he too miss you like you do. :')

MamaBetty said...

sygnye..Momel hilang..kalau dibela org..Alhamdulillah..kalau dah xde..sudah tertulis gitu..tp sbg owner mesti x lepas rasa risau..tertanya2 mana hilang dan silapnya kan..hhmmm

Nur Misnan said...

ohhhh.... so touching loh
aunty nur ingat momol dah
balik umah...
insyaAllah... jika dia masih hidup
dia akan balik... sebut
namanya dan doakan kesihatannya...

Chika said...

Sedihnya... tapi kite mmg tak pernah lupa. everyday i pray for deejay. harap dia sejahtera dimana saje berada. same tu momel.. Semoga dia selalu dilindungiNya...

belogkiter said...

sedih. entah nape kalau cakap pasal kucinmg hilang rasa takut. kucing saya pernah di ambil orang. tapi akhirnya dia lepaskan lepas saya datang merayu. masa tu sedih sangat.

ery D cat said...

sedih kan bila teringat yg dulu2...semoga dia tenang di sana kalau btl la dia pergi..klu di ambil org moga2 dia di jaga dgn baik

m4rilyn said...

pasal tulis n3 nie??? rindu momel gak
*uwaaaaaaaa*

ctpayong said...

aduhai...kes macam ni yang tak sanggup ni..tentu kamu cari dia separuh mati. apa pun semoga momel bahagia.

Shaz Alina said...

isk.. isk... sob.. sob...
paham gak dgn pe yg MM rase...
shaz pun masih rindukan Ayau yg ilang ntah ke mana 7 bln yg lalu...

bila bace en3 ni, sama² rase kesedihannya... hurmm...

semoga kucen² kita yg ilang atau yg tlh pergi sentiasa aman n tenang walau di mana mereka berada... amin...

Mijoe said...

semoga Momel selamat dan sejahtera! Dan dijauhkan dari sebarang perkara yg tak diingini.. Amin!

Farzley said...

mari sama2 kite doakan yang terbaik untuk Momel...comel giler momel...

Asyiqin said...

ermm.... ko wat aku rindu gak kat LILY.. kucen cam bola bulu ku rona kelabu putih.. bila die jalan cam bola bergolek2 je...hukhuk.. atlast, dia sakit tak lama terus mati..waktu nak kebumi jatuh gak air mata nih..