Sunday, July 3, 2011

Sayang Si Momon

                                    




haa yelahhh....




mon takut apa sayang...?





yelah kan kecian anak mummy...






lain kali kalau abg Putih tu datang, mon terus lari masuk dalam rumah taww...





'ball' dia besar???





eh! kenapa salah mummy pulak??




erkk! nak jawab apa nih...??

11 comments:

Rosmawati Yusof said...

Takder ball lg kuat Mon, sbb ringgan jer badan ...

Salhah Suhot said...

kelakar la mon ni

Mijoe said...

Mon! Jgn skodeng ball org! Tak baik tau...

Cik Awynn said...

uuuuuu.. tanjat Mummy :P

::blog anak jawer:: said...

haha... ape nak jawab ni... soal kejantanan nye pulak yang di tanya...hehe

-Yok mampir diluk = ”al-kisah nasib anak-anak lorong haji taib..

marina anakcikbob said...

teanjat boboi.. hahaha..

GtHans said...

ahaha..tanjat yer Momon..

Farahliza Isa said...

momon cemeng ar, kuat ngadu..ahaha!

Misz Pinkie Winkie said...

jwapannya---> mummy sebenarnya yang gatai..kalo tidak takkan mummy nak cerita pasal ball dengan mon yg tak matang lagie nie...

eiii...mummy gataii..tak mayu..ta mayuuu (tak malu).hahhaha

ery D cat said...

a'ah kan..tetiba cite pasai 'ball':P...tian momon nih..:)errrr....susah gak nak jwb bila'anak' bertnya tuh

cik sakdi said...

alah momon. nak ball besar konon,, kalau ball besar pon.. same je.awak bukan nampak abg putih tu dpn mata awak mon. hahah