Monday, August 1, 2011

1 Ramadhan 1432H













|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



wajah suspek telah di-blur-kan. 
tak baik aibkan orang lebih lebih lagi di bulan puasa ni kann....


...


Di kesempatan ni, saya dan budak-budak jebons nak mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua pembaca dan pengunjung blog ini.



"Barangsiapa yang berpuasa dalam bulan Ramadhan kerana keimanan dan mengharapkan keredhaan Allah, akan diampuni dosa-dosanya yang terdahulu"
(Hadis Riwayat Ahmad dan Ashabussunan)



Ramadhan bulan yang penuh rahmat dan berkat, ayuh! kita berlumba-lumba mendapatkannya



p/s: bebudak jebon puasa. sila percaya. siapa percaya kurang cerdik muehehe...

20 comments:

Lan Bingka said...

selamat berpuasa! :)

Salhah Suhot said...

kelakar pulak.selamat berpuasa!

RAF said...

comeynya kakak baby

MamaBetty said...

selamat menjalani ibadah pose MM..akak rasa jebons tu pose gak..tp azan zuhur berbuka ler depa tuh..hehehehhe

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Naptime tu kira puasalah sbb tak mengunyah Blackwood masa tu.... purrr *giggles*

m4rilyn said...

ayok BBM kantoi

* nama di rahsiakan gak*

GtHans said...

slmt berpuasa MM..

Hana Soffelia said...

Hah.. terkantoi, ada yg xpose. hehe

btw, selamat berpuasa.

m.q said...

potong duit raya dia....
sbb tak pose penuh
huhu

Ms J said...

1. Mulatnye mata MIN! ^_^

2. Baby Musyuuuuukkkkk!!!!! HAIP!

*Vivilicious* said...

cantik bulu budak tak posa tu..mcm cheetah!

Ms J said...

1. Mulatnye mata MIN! ^_^

2. Baby Musyuuuuukkkkk!!!!! HAIP!

WuMing said...

Hah!!!... akhirnya pecah tembelang mak dia....

saya said...

hehehee..budak2 tu puasa? takde maknanya. nezha lagi la.. bertambah2 ulang alik makan ada la nampaknya. sabor je la. so..to mummymeow & the kids...selamat berpuasaaaaaa!!!!

Misz Pinkie Winkie said...

hahha..cantiknya bekas makan.
selamat berpuasa meow mania sekeluarga termasuk anak bulus ;)

marina anakcikbob said...

alaa..tomelnya kakak baby.. pinjam la sat..

marina anakcikbob said...

p/s semalam baru jumpa stray cat macam kakak baby. ada tompok kat idung. tomel.. tp dia sombong. laki panggil je dia g. ciss!

Chika said...

Baby mushuk caught in action ye. buat aunty terliur je kat blackwood kamu tu. mintak skit.....

selamat berpuasa Meowwmania dan budak2 jebon sekalian. jangan mkn sembunyi2 tau sbb nnt org dengar jugak... =D

Julianna said...

huhu, comel je min..~

Mijoe said...

selamat menunaikan ibadah puasa to MM dan keluarga serta jejebons sekalian! :)

semoga ramadhan kali ni lebih bermakna dan lebih banyak amal ibadah hendakNya. Amin.