Thursday, August 25, 2011

Angan-angan di siang hari...


























.....



....



...



..



.








Moral of the stori : Angan angan tanpa usaha tak akan berjaya.



p/s: lagi lagi yang berangan nak kaya tapi kejenya asik makan tidur sahaja. Sedikit ucapan utk si Wira mata catu  "hei Wira wirut! pooooodaahh!"  :D

20 comments:

Shaz Alina said...

ahaha~ berangan pulek si wira wirut mata catu ni erk... camno nak kayo pokcik camtu... hihi~

m.q said...

kelakar betul Wira ni...

*Vivilicious* said...

hahaha...mintak sikit!

ery D cat said...

betul tu....
ish3x wira..lawak la...

m4rilyn said...

bestkan varangan.

eh lambutan tu...best je nampak. kat kg kita spesis kaler kuning

Mama Tatami said...

hahahaha...nak jugak lambutan tu wira..nampak sedap jer:)

MamaLeeya said...

terliur seh tgk lambutan....heheheh....
selamat ari raya buat mummy2 bulus smeua...

Chika said...

naaaaaaakkkkk.....

* HeeBum * said...

sedapnye rambutan tu... merah2.. nyumssss

Cik Siti said...

uuuuu...huuuu..wuuuuuu

gulp...terliur tgk lambutan merah tu...

marina anakcikbob said...

aaaaa... da masak da lambutan nye.. feberet aku ni.. sedap wohhhh...

KittyWorld said...

waaahh..cedappp...mintak cikit...hehe..

MamaBetty said...

ler..mati2 dah ada makcik yg beli rambutan..rupanya stil bawah pokok lg dok berangan...cett!! hheheh

outdated me said...

terliur tengok lambutan..huhuhu wira cepat gi kutip bila nak kaye cengini??haahaa

Farierahasanz said...

hai, camno laa law kucing jual rambutan eh.??? hahaa

family of fur said...

hahaha. klakanye angan2 c wira ni..hehehe.. cute...

Cat-from-Sydney said...

Ni ke yang orang kata angan2 taik kucing? purrrr *giggles*

Nur Misnan said...

alamak.. jebon2 kluang man berangan tak sudah..

lebih baik anto rambutan tuh kat aunt nur.. dapat pahala... hik3

Hana Soffelia said...

Hahaha banyaknya lambutan dia.. Kt kg ke?

Mijoe said...

Wira kalau takmo jual rembutan tuh, jgn mkn banyak sangat...nanti batuk.. :p