Wednesday, August 10, 2011

Bila Citam ke dapur...

di suatu petang sewaktu sedang sibuk memasak untuk berbuka puasa...





mak : Citam kalau dah tidur dgn tong beras dia...bom meletup pon tak sedo!




me : org pompuan mak, mana lagi tempatnya kalau bukan kat dapur ngeee........



hehe.....

21 comments:

thefluffies said...

Nak jadik kucing terawal yang dapat rasa juadah di dapur kot..

thefluffies said...

Nak jadik kucing terawal yang dapat rasa juadah di dapur kot..

Esah said...

NI bukan anak da turun ke dapur ni.. ni anak dara wat taik mate!!!

NoRHaNa CorNER said...

citam tlg msk utk mummy plak ye

m4rilyn said...

wah Chitam...ada scandalngan tong beras ke?

nurulsulzali said...

mengalahkan tukang memasak

ctpayong said...

bijak2...ingatkan tolong...gopenya krohhhh

Rosmawati Yusof said...

Patut ler gumuk... tokeh beras..

Mijoe said...

patut aa tunggu nasik tak masak2...tukang basuh beras dah tertido!!! :p

Juz Call Me Sharz said...

citam budak kuat tido!!!!

akmalhilmi said...

kemain posenye citam nieh
hahahaa

Hana Soffelia said...

Org perempuan xtdo kt dpur tp tlg mak sdiakn juadah. hahaha
Comel gila landing tepi tong beras. hehe

family of fur said...

haha.. die tukang bzbody je tu.. hehe.. ble mknn dorg da ad.. cpt ckit dapat g mkn. :)

saya said...

tong beras tu tong beras jugak... pelam 2 butir belakang tu kasi la kat kitaaaaa... muwahahahahahahhh... i lap u citammm..

* HeeBum * said...

tidur ngn bawang2.. heheheh.. kalau la bleh tlg kupaskn bwang mmg seronok laa...

MamaBetty said...

wah wah wah..suka tong beras yea..bagus2..sahur tolong bgn awal sikit..masak nasik!! hahah

m.q said...

teman masak ke tu?

shahjiehan said...

comelnya kucing nih

Chika said...

hehehe org pompuan mmg dok dapur. tapi kene masak ye citam, bukan tido.... kekeke

McCat said...

cuba bg dia bwg dah dikupas..mesti bertempiran lari muahahaha

Julianna said...

mengalahkan org bpose lah..huhu comel lah citam ni..