Sunday, August 28, 2011

Cerita Balik Kampong













hamboih hamboihhh....sesedap ketupat jer kamu mengumpat mummy yerk! nak balik kampung mende nyee...dah memang sini lah kampung kamu, nak balik kampung mana lagi??
sekeh kang!!












Selamat Hari Raya semua!
Berhari raya lah dengan selamat

10 comments:

Cat-from-Sydney said...

Jebon pandai mengumpat ye? purrrrr *giggles*

GtHans said...

ekeke..dengkur tu kuat sket Min..;p

Mijoe said...

ada jebon nak gi collect duit raya ek...:)

aby said...

cube2 bakar mercon kt tepi depa tu..
mesti best tengok gelagat depa tuh ..

selamat hari raya juga ...

marina anakcikbob said...

selamat hari raya meowwmania..
dak2 ni sebok nak beraya, posa pon idak.
haish..

Hana Soffelia said...

Hahaha sian dia orang, nak blik kg. meh ikut aunty hana blik kg meh.. :-p

cEKe said...

selamat hari raye buat meowwmania & the geng,, mummy dia ade buat tart b/wood ke, eheh

grOundnUt said...

kekekekek...dorang tu memang saje je nak sakat mummy dorang...anyway Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin..dari kAcAng serta Kitty sekeluarga..^^

Mama Tatami said...

hahaha...memang dah situ kampung nyer..nak balik mane g..Selamat ari raya semua

Farzley said...

meowmania duk mana eyh?ingat kalo ada masa nak melawat anak2 bulus awak...
email saya : lagi2fazli@yahoo.com