Monday, August 8, 2011

Hobi Hoba Budak-Budak Jebon

Assalammualaikum w.b.t


Insya'Allah hari ini dapat lapan hari kita berpuasa. Awal-awal ni ada ke yang dah ponteng puasa?? mesti ada punya kann....haaa tu yang senyum senyum tuuu ahaks~


Bulan-bulan puasa ni apa aktitivi dan hobi korang ekk...bulan ramadhan ni eloknya kurang-kurangkan bercakap, kurangkan aktiviti yang tak berfaedah, dan kurangkan hiburan yer dok??  Dah kalau semua nak dikurangkan tidur jelah yang sedap, tak gitew?? ngeeee.....


Tapi saya yakin dan pasti semua kawan-kawan saya tidak begitu, masing-masing bijak mengambil peluang keberkatan di bulan ramadhan ni kan...alhamdulillah


sebenarnya nak citer, bebudak jebon pon ada aktiviti dan hobi masing-masing taw....nak tahu? meh saya citer....




BULAT.
Hobi - bermastautin di balai raya dan hanya pulang ketika perlu (waktu makan ler tu)



MERAH.
Hobi - makan tidur makan tidur makan tidur makan makan tidur tidur tidur.....



CITAM.
Hobi - main sembunyi ibu terutama ketika waktu mandi.



PUTEH.
Hobi - jalan jalan carik pasal (gengster lar kononn...)



KAKAK BABY.
Hobi - suka memerhati dan hanya menyerang ketika perlu.



BABY MUSHUK.
Hobi - melempang teman sepemakanan supaya dia sorang jer yang boleh makan.



MIN.
Hobi -menampar sesiapa sahaja, bila-bila masa di mana saja (garang nak die)



MON.
Hobi - suka skodeng dan mengekor orang masuk tandas (sbb tu mata juling kot ahahah)



WIRA.
Hobi - suka menyakat kaum sejenis (kucing) dan kaum yang bukan sejenis (manusia).








MUMMY MEOWWMANIA
Hobi - suka dibuli dan dipau oleh budak-budak jebon. yer saya sangat suka! Sila percaya *senyum terpaksa



Sekian, terima kasut!

25 comments:

NaddY said...

Wah mummy anak bulus yang kaki buli nih..hihihi..selamat berpuasa Cik Meowmania dan anak bulus sekalian..

marina anakcikbob said...

wahhh.. tomel la mummy meow arini.. hikhik.. encem la mon ni.. rs nak lempang. hahaha.. tp perut gendut merah tu yg xleh blah. apa pong xbley. hahaha..

My Name is what..? said...

saya peminat setia Mon Jules (nama commercial sikit utk juling!! hehehe) comel gile hobby dia.. :)

Rosmawati Yusof said...

Cekcinyer abg Merah tu duduk... kalah judi, ker..?

Lan Bingka said...

jebon2.. bulan puasa ni jgn buli mummy lebih2 ye.. ;)

m.q said...

baekkkk punya hobi masing2

Julianna said...

ha'ah muncit btol pewot merah..rase cam nak babab je. Puteh 2 smart lah ayu je macam tuan die Mummy Meow..~

anizarina said...

alololo...gebus nye perut si merah tuh...hehahah..yer ke mummy suke dibuli budak2 jebon ini..tak pe mummy meowmania, bulan pose nie memang kene sabar terutama dgn budak2 jebon ni yg sengaja nak menguji kesabaran kita..

saya said...

cayang semuaaaa..mmuuaahhhhhhh!!!!

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Happy World Cat Day! Apa salahnya kena buli dengan anak-anak Jebon....(Mama lah tu!) purrrr *giggles*

MamaBetty said...

Merahhh..selambak perut kamoo..sexy wooo...

hud aikara said...

bulatnyer perut si Merah..Si Mon pulak bila tengok mukanya mesti saya nak gelak..maap Mon..hahahahahaha..

ery D cat said...

ery paling ske hobi si merah...ngeeee....

nur anis said...

ganas la jebon-jebon ni boleh main lempang-lempang. huhu

Salhah Suhot said...

memang semua muka pembuli..hahaha!XD

MEICA said...

kucing aka sume comel-comel >___<

m4rilyn said...

gambar last tu..rasa nak lompang je...ngeeee

Nur Misnan said...

hehehe... tersengeh jer aunty nur
tgk anak2 jebon nih... ohhhh itu
pasal si MON tuh juling..
suka skodeng rupanya....

* HeeBum * said...

seronok betol hobi si merah tuuu.. hehee

Cik Awynn said...

semua muka samseng.. Bulat comel lah. 'ayu' je muka dia. errr.. momon paling tak boleh blah. ala2 samseng kampung dusun gittew :)

paling penting.. Puteh!! tak nampak gangster nya tu.. lembut ala2 kucing jantan terakhir ye. ailebiu puteh!! =P

family of fur said...

really cute ur kitty.. meh join contest fof psl pet..

http://heartbywinter.blogspot.com/2011/08/contest-gaya-awesome.html

SperMAtids BloG said...

WAHA!
last sekali bukan kucing kan?haha!
peminat kucing orang nye penyayang!
hee

grOundnUt said...

budak² ni comel betul!kalau dapat dorang ni memang nak picit² aje...hehehehe..^^

Mijoe said...

merah - terang2an tak pose...

mon - udah2 ler skodeng org...

:p

cik sakdi said...

nape mate si wira tu?? cian dia. haha suke momon. ;)