Monday, August 8, 2011

Hobi Hoba Budak-Budak Jebon

Share
Assalammualaikum w.b.t


Insya'Allah hari ini dapat lapan hari kita berpuasa. Awal-awal ni ada ke yang dah ponteng puasa?? mesti ada punya kann....haaa tu yang senyum senyum tuuu ahaks~


Bulan-bulan puasa ni apa aktitivi dan hobi korang ekk...bulan ramadhan ni eloknya kurang-kurangkan bercakap, kurangkan aktiviti yang tak berfaedah, dan kurangkan hiburan yer dok??  Dah kalau semua nak dikurangkan tidur jelah yang sedap, tak gitew?? ngeeee.....


Tapi saya yakin dan pasti semua kawan-kawan saya tidak begitu, masing-masing bijak mengambil peluang keberkatan di bulan ramadhan ni kan...alhamdulillah


sebenarnya nak citer, bebudak jebon pon ada aktiviti dan hobi masing-masing taw....nak tahu? meh saya citer....




BULAT.
Hobi - bermastautin di balai raya dan hanya pulang ketika perlu (waktu makan ler tu)



MERAH.
Hobi - makan tidur makan tidur makan tidur makan makan tidur tidur tidur.....



CITAM.
Hobi - main sembunyi ibu terutama ketika waktu mandi.



PUTEH.
Hobi - jalan jalan carik pasal (gengster lar kononn...)



KAKAK BABY.
Hobi - suka memerhati dan hanya menyerang ketika perlu.



BABY MUSHUK.
Hobi - melempang teman sepemakanan supaya dia sorang jer yang boleh makan.



MIN.
Hobi -menampar sesiapa sahaja, bila-bila masa di mana saja (garang nak die)



MON.
Hobi - suka skodeng dan mengekor orang masuk tandas (sbb tu mata juling kot ahahah)



WIRA.
Hobi - suka menyakat kaum sejenis (kucing) dan kaum yang bukan sejenis (manusia).








MUMMY MEOWWMANIA
Hobi - suka dibuli dan dipau oleh budak-budak jebon. yer saya sangat suka! Sila percaya *senyum terpaksa



Sekian, terima kasut!

suka?

25comments: