Friday, August 19, 2011

Si Momon punya cerita

Share
Semalam petang sementara tunggu waktu berbuka ikut abah pusing-pusing bandar. Saje lar dok hangkot si Momon sekali. Sebelum ni memang tak pernah bawak Momon naik kereta gitu saja, mesti masukkan dalam carrier.






Momon punya penakot, dalam lima minit tu dia asik menyondol jer nak sembunyikan diri. Kita yang peluk dia ni sampai terasa badannya menggigil hehe..kesian betul. Lepas dok pujuk-pujuk, usap-usap baru lah Momon berani tunjukkan muka. Itu pon diam terkaku jer macam tak bernapas ahaha...


...



Momon pada sepuluh minit yang pertama...








15 minit berikutnya...








20 minit berlalu masih sama posisinya hanya mata yang bergerak-gerak hehe....



...


Bila sampai rumah,  turun kereta Momon berjalan rendah macam askar mengendap musuh. Sampai lah masuk dalam rumah baru si Momon berani menegakkan badan. Sakit perot kitorang dok gelakkan budak juling ni tapi kesian pon ada macam trauma jer muka dia HAHA....

suka?

17comments: