Thursday, August 4, 2011

WIRA, MOMON Dan MEOW OYEN.


mana mummy tawu...
kan wira yang main tadi






monn...jangan lar usik adik
bagi balik!






eh! kenapa tak nak pulak....? 
abg dah bagi tu amik lar....






Moral of the stori mori : Jangan membuat pencemaran udara, gosok lah gigi sentiasa. Tapi di bulan puasa sunat menggosok gigi sebelum gelincir matahari dan makruh jika menggosok gigi selepas gelincir matahari.


"Sesungguhnya bau mulut orang yang berpuasa itu lebih harum daripada kasturi di sisi Allah s.w.t"
[ HR Muslim ]

12 comments:

GtHans said...

ehehe..MM gosok gigi tak lepas sahur tadi?..;p

Rosmawati Yusof said...

Wira, cepat suh mummy belikan yg baru. Yg lagi besar lg mahal, 0k... biar menyinga abg mon tu..

*Vivilicious* said...

wira gosok gigi ker?

MamaBetty said...

ooooooo..dah sebaldi air liur dia bubuh baru dia nak pulangkan kat adik dia yea...hahahahah

Chika said...

aiyak.... tak gocok gigi ke? cabut je la... hik hik hik

Misz Pinkie Winkie said...

hehe.
pasnie suh mummy basuh yerk.
takpon suh mummy beli yg baru.

Farzley said...

pandai abg mon usik wira eyh...

m.q said...

minta yg baru la Wira. suh mami beli baru
yg besarrrr punya..hahahah

Cat-from-Sydney said...

Adoi...pecah perut ketawa ni. Lawaklah Wira ngan Momon ni. purrr *giggles*

akmalhilmi said...

akk mbe saya ckp harus gosok gigi bukan sunat
huhu

http://www.akmalhilmi.com/mulut-orang-berpuasa-lebih-harum-di-sisi-allah/

n saya pun dah buat bloglist kat akmalhilmi.com :)

Mijoe said...

Mon tak sempat gosok gigi lepas sahur tadi ek?

cik sakdi said...

momon yg juling tu kan?? dengki ye, hahaha