Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday : Adolf Hitler ??

14 comments:

NoRHaNa CorNER said...

comey lah nengok

m4rilyn said...

maya karin :)

m.q said...

haha...mmg sebijik la

Chika said...

ho hitler...

sama la... kekekeke

DearCats said...

kalau kaki dia rapat lg cun.. ala2 cara tabik zaman hitler hehe..

bighagenjo said...

:)

Hana Soffelia said...

Kembar.. hehe walaupun ramai org xnk adopt dia, kalo bg kat hana, nak je. hehe

Cat-from-Sydney said...

Comel! Taklah...mana ada rupa macam orang tu. purrr *giggles*

cEKe said...

cam aji misai kontot bapak cikgu murni pun ade gak tu

Kazen said...

haha....cntik :)

Rosmawati Yusof said...

Adolf said, ... Salam Ramadhan tok semua..he, he..

Misz Pinkie Winkie said...

hahha..comel..taik idung bertahun tak buang,camtue lah jadiknya.

Yunn said...

saya nak kucing ni. comel giler lah... leh kawan dgn coco n chenta.. adehh tak paham nape nk sama kan kucing tu dgn hitler, hanya kerana kat atas mulut kucing tu ada tnda hitam... huhu

Solihin Zubir said...

ahahaha.. hitler versi kuceng..