Monday, September 19, 2011

Anak ramai ni...sesekali anak yg tua tu kena jugak diberi perhatian. Tak boleh pillih kasih. Kata mummy mithali ngeeee.....



ha'ah la ibuBulat. esok mummy pegi dalam tiga pat hari camtu lah... kenapa ibuBulat tanya...?






ha'ah...kenapa ibuBulat..?






alaa...takpe lah sekali sekala jer dorang tidur ngan ibuBulat, bukan selalu pon...









19 comments:

Mama Tatami said...

mesti la sukaaaa kan ibuBulat:))

Rosmawati Yusof said...

Best and sportinglah ibubulat ni.... kenyit mate cikit..

ery D cat said...

hahahahaha tomei la gaya2 last tuh...

m.q said...

amboi...ada upahnye..
hehehe

MamaLeeya said...

nk kena tinggal pun nk kena berjanji ek..alahai..tomeiiiinyerr

* HeeBum * said...

siap kenyit2 tuuu.. hehehe

GtHans said...

mintak 2 tin laa ibu Bulat..hik2

sesemut said...

comelnyerr ibuBulat

Nazirah said...

mummy ni asyik out station je..cian ibuBulat kena in charge jaga budak2 jebon semua..

Cat-from-Sydney said...

Tang kenyit tu yang mahal! purrr....meow!

kura said...

ececey. pandai pula buat mimik muka! haha

MamaBetty said...

aduyaii..nak kene rasuah dulu!! hahaha

m4rilyn said...

nama dah ibu..mesti la kne baik hati *cayang dia*

Hana Soffelia said...

hehehe kesian dia ditinggalkan mummy. Meh Aunty Hana jaga meh. hehe

Chika said...

cayalah... kene claim sekali yg lama2 punye outstation tau... ngeh ngeh ngeh

Suara Kalbu said...

Alolololo..shomelnya dia sembang ngan mummy dia

family of fur said...

comella ibu bulat..
amboi.. diva ya ibu bulat ni.. xmo tido sesme...

cik sakdi said...

ni ke paling tua?? muda je muke. hihi

bighagenjo said...

:)