Thursday, September 29, 2011

Cat Power

Share

 hamboiiii.....mulianya budak dua hekor ni makan bertenggek kat atas mejaaaa!!!



siapa yang bagi dorang makan kat atas meja ni mak..??



alahh...tak pelah bior lah dorang tu makan...



aikk! ini sudah menimbulkan satu kepelikkan...selalunya mak yang bising kalau kitorang bagi makan bebudak ni kat atas meja.


kata mak takut kalau dah terbiasa nanti bila ada tetamu datang dorang sesuka hati pulak melompat kat atas meja, bukan semua orang boleh terima.


memang betul kata mak jadi yang baik tu kita ikut jelah kann...tapi ni macam dah terbalik pulak mak pulak yang tak kesah haihh...


kalau nak tahu ini lah yang dikatakan 'Cat Power' yang boleh merubah TAK BOLEH kepada TAK APA  hehehe...

suka?

15comments: