Saturday, September 17, 2011

Hacitam Hampeh !




Citam pandang lar sini kejap...mummy nak cakap sikit




kejap lar...mummy nak cakap ni... ada orang kirim salam kat kamu katanya dia ghindu kat kamu taw




cik marie...





hamboiihh.....tak sayang mulut kang kalau kena cili dengan cik marie, mummy tak tawu yer....




p/s: cik marie mahapkan lar si hacitam tu yerk....dia tengah bengang tu kena mandi hehe...

14 comments:

Hana Soffelia said...

Alahai marahnya dia kena mandi.. Dah mandi barulah wangi Citam.. Aunty Hana pun nak cium Citam kalo wangi.. hehe

nurulsulzali said...

haha..mandi gak? kakak lg bengang..da la trkurung kt luar kne tempias ujan..masuk2 kne mandi lg...mandi kaw2nyer...sabo ea citam...jgn hangin2..

Salhah Suhot said...

haha..mulan ngan macan semalam kena mandi...pastu menyelit masuk kain orang..nasib baik sesama wanita..XD

MamaBetty said...

waa..barula wangi..dah mandi ye..

Cat-from-Sydney said...

Kuat merajuk rupanya Citam ni. Alah...mandi sikit pun nak gaduh. Belum pergi spa lagi tu. purrr...meow!

Nazirah said...

Citam tak sempat nyorok..dah kena tangkap n mandi..hehe

marina anakcikbob said...

citam. len kali nyorok la kat atas pokok lambutan. mesti mummy kamu xleh amek kamu. hikhik..

m4rilyn said...

haloh haloh haloh Chitamm...bengkengnyer...xpe aunty maafkan

kura said...

hahaha. macam macam la!

GtHans said...

ekeke..Jgn risau Chitam..Cik Marie kompem tak marah punya..;p

UniMeOw said...

hahaha~
meow2 sy pon ske wat perangai cam2 kalo kena mandi...tros xmo kawan!!

cik sakdi said...

dengar org kim salam terus dia toleh ye, wahahah

ery D cat said...

hehehe kim slm je trs toleh...:P

bighagenjo said...

ha, tebuntang kau mataaa. ahak!