Friday, September 30, 2011

Momon Nak Sunat Lagi...??




 Min kan baru lepas sunat, dia belum sihat lagi Min kena banyak rehat...kamu jangan lah kacau dia






eh Min kena potong kat perot taw.... panjang lak tu pastu kena jahit lagi cuba Mon tengok perot Min tu kesian dia.... Mon sunat dulu sikit jer kat tempat balls. Cuba kalau Mon kena potong kat perot macam tu macamana.. Mon nak rasa? kalau nak rasa mummy boleh sunatkan Mon lagi sekali, nakk....?




nak tak..??


24 comments:

Nazirah said...

Mon terdiam membisu..hehe

norien arshad said...

kiut :)

PUCCAnis said...

keh3...momon ni tau takut..hehehe..

jade min leklok ye mon..:)

Mama Tatami said...

comel nyer kaki min tomin tu....geram la tgk..mon ni pandai buat2 tido yer bila mummy kata nak sunat sekali lagik..hehehe

Rosmawati Yusof said...

Amboi Mon, itu hal orang pompuan, Mon maner tahu.... secretkan, Min..

ery D cat said...

hahaha pura2 tido...tatotla tu nak kena bedah kat perut...tu la manyak tnya g..hihihi :)

Cat-from-Sydney said...

Mon Tomon....ada juga takutnya ye? purrr...meow!

MamaBetty said...

ahahhaha..dgr nak kene cunat lg skali terus juling matoo..hahha

m.q said...

heheh...tau takut Mon :p

Mijoe said...

sure menyesal tanye tuh...:p

Juz Call Me Sharz said...

besarnye vet tu potong peyot min...
harap min capat sembuh ek!! :))

KittyWorld said...

haa,trus tido..tahu takot..haha

Hana Soffelia said...

Ngerinya tgk jahitan Min tu. Semoga Min cpt sembuh dan aktif seperti sedia kala.

UniMeOw said...

cian kat min...sob3~

get wel sun yer min....huuuu...

Nurul Anis Suraya said...

min tomin get well soon...
mon ...hahah 2 la menanya lagi....kan da takot

shameel Iskandar said...

cian kt mon. sabarlh mon yer.

Cik Siti said...

hahahahaha....hehehehehe....
apa la mon tomon ni....

aby said...

jantan2 mon tu takut juga klu nak kena potong perut yer ..

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

hehehe pandai dia wat2 tido pas kne soklan cepumas ehsss :p

tau takuutttt :p

saya said...

harap min cepat sihat so boleh main lompat2 panjat meja panjat pokok dengan kadar segera! love you..

CourFeyLia said...

hope cpt sihat ye...

Chika said...

pandai mon tukar topik. kekekeke

NNS said...

comel l lucu ler muka mon ni..mata dia juling ek..comelllll!!

cik sakdi said...

potong je balls dia mummy. hahha