Friday, September 30, 2011

Momon Nak Sunat Lagi...??

Share



 Min kan baru lepas sunat, dia belum sihat lagi Min kena banyak rehat...kamu jangan lah kacau dia






eh Min kena potong kat perot taw.... panjang lak tu pastu kena jahit lagi cuba Mon tengok perot Min tu kesian dia.... Mon sunat dulu sikit jer kat tempat balls. Cuba kalau Mon kena potong kat perot macam tu macamana.. Mon nak rasa? kalau nak rasa mummy boleh sunatkan Mon lagi sekali, nakk....?




nak tak..??



suka?

24comments: