Friday, September 9, 2011

Ole-Ole Untuk Bebudak Jebon

Assalammualaikum.


Tiga hari saya terpaksa berkoje out-station, rindunya kat bebudak jebon tu. Entah mandrem apa yang bebudak jebon tu pakai, nakal-nakal pon saya rindu huhuu...


Bila rindu tu asik lah tengok video dorang, tengok gambar, ber-3g tapi bukan hilang rindu makin rindu lah! hishh...geram kat diri sendiri.


Dalam pada sibuk sibuk tu sempat jugak la belikan ole-ole untuk jejebon semua hehe...jom tengok!







itu semua untuk kamu, 
kongsi kongsi taw....







aik! tadi kan baru makan, nak makan lagi ker?? tamak haloba sungguh! selagi ada semua nak dihabiskan haihh.....





Wira share lar dgn Mon Min, makan sesama yer sayang....





bila perot dah kenyang, apa lagi membute ler kojenya....





hai lah Wira wirut budak gendut....
ikut perangai sapa lah kamu ni...??

15 comments:

MamaLeeya said...

ikut pangai mummy la...aiiyakkkk

Nur Misnan said...

welcome back cik momon...
samat hari raya...

wahhhh... manyak hadiah wooottt..

Ms J said...

weewit! Wira Jacky Sparrow dah gumuks!

Mama Tatami said...

so sweet....

Rosmawati Yusof said...

Klw camni, mummy selalu2lah os...nanti balik mesti mummy beli jajan banyak2...

ery D cat said...

wah manyaknyer ole2...ske2 depa tu..hikhikhik

akmalhilmi said...

waahhhh
depa pki hp pe mummy oi??
siap bole ber3g tuuu
hehehe

MamaBetty said...

bijak wira..siap aim wetfood dulu...heheheh

Juz Call Me Sharz said...

wah shopink kat daiso nampak... hehe.. =)))

Chika said...

Wah... mummynye gi shopping lah... tak tahan tgk wira tido. rasa nk kunyah je perut di.. hehe

aby said...

masih semangat syawal ..
jamu depa2 tu makan ..

hud aikara said...

hihihi..kelakar nengok muka si Mon..wah..kemain heppi diorang...comel!

nurulsulzali said...

seronok la maknye..shopping2...alhamdulillah semua sihat!

Mijoe said...

ikut perangai tuannye la ni kot...he he he

bighagenjo said...

untungnyaaaa jadi kucing
huhu