Friday, September 9, 2011

Ole-Ole Untuk Bebudak Jebon

Share
Assalammualaikum.


Tiga hari saya terpaksa berkoje out-station, rindunya kat bebudak jebon tu. Entah mandrem apa yang bebudak jebon tu pakai, nakal-nakal pon saya rindu huhuu...


Bila rindu tu asik lah tengok video dorang, tengok gambar, ber-3g tapi bukan hilang rindu makin rindu lah! hishh...geram kat diri sendiri.


Dalam pada sibuk sibuk tu sempat jugak la belikan ole-ole untuk jejebon semua hehe...jom tengok!







itu semua untuk kamu, 
kongsi kongsi taw....







aik! tadi kan baru makan, nak makan lagi ker?? tamak haloba sungguh! selagi ada semua nak dihabiskan haihh.....





Wira share lar dgn Mon Min, makan sesama yer sayang....





bila perot dah kenyang, apa lagi membute ler kojenya....





hai lah Wira wirut budak gendut....
ikut perangai sapa lah kamu ni...??

suka?

15comments: