Friday, September 23, 2011

Susah Kalau Orang Tak Sedo Diri Ni....

Share
Assalammualaikum w.b.t


yuhuuu kite dah balik.. "ada aku kesah!" ah tak kesah lah awak kesah ke tak, kite kan peramah saja lar bagitahu hikhik *ketawa gediks


semalam tiba jer rumah jejebon semua dok kerumun keliling, memasing muka curious nak tahu apa yang mummy dorang belikan untuk dorang kan.. Kite pon keluarkan lah beberapa tin Qiut untuk diberi pada jejebon semua.


tapi dalam ramai-ramai jebon tu sekor jebon ni sibok dok menyondol satu plastik bag, pelik gak...rupanya bila tengok plastik bag tu berisi kasut yang kita beli. sebenarnya kotak kasut tu yang dikehendakkan oleh si jebon sekor nih.


siapakah gerangannya si jebon ituh? mari sama-sama kita lihat...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



 si jebon Puteh...


yang tak sedo diri....



yang menyangka dirinya masih comel



Sekian, terima kasut!
( ni baru bebetol terima kasut ahaks.. )

suka?

23comments: