Tuesday, October 11, 2011

Angan-Angan MaMolly


waalaikumussalam....
MaMolly buat apa tuu..??



yer ke....rajinnya anak mummy ni...






adik?? ermm....yer la kot...










elehh berangan! nak buli 'adik' konon.... 'adik' tu lain spesis dengan kamu taw...entah entah dia yang  buli kamu nanti hua..hua..hua




16 comments:

Mama Tatami said...

mamolly kene betulkan niat tu sayang...tak baek nak buli2 tau sayang...nanti kene jual! hehehe

m.q said...

syoknye dpt adik :)

GtHans said...

adik baru yer..saper? suspennya..;p

MamaBetty said...

spesis pe adik baru tu MM??

Rosmawati Yusof said...

Amboi pewot budak mamolly ini muncit.. senang hati betol, yer duduk dgn mummy dia..

Nur Misnan said...

susahnya nama mamoly.. saper kasi nama nih..
terbelit2 nak sebut... hik3

hud aikara said...

alahai tomenyer mamolly ni...kiut miut..

m4rilyn said...

dapat adik ke aunty baru? bila due?

saya said...

adik baru? hehehe.. belasah je adik baru tu esok mamoly.. dont worry kalo mummy marah2 mari sini lari dok dengan aunty cun ni. hehehhe... tapi bab teh gadoh2 tu kan..saya pon risau la budak abang dah 3 hari tak balik2 ni. risauuuu....

Uchi kay-f @hmad said...

smlm xbole masuk blog ni rupenya akaun yahoo dah xboleh gune...

Nazirah said...

adik baru species lain ???

grOundnUt said...

Amboii...adik baru dan² tu la dia nak membuli...ehehehe..^^'

Mijoe said...

apakah adik baru itu? :p

mashimaro said...

tgk mamolly,terus teringat kat arwah kucing saya...comel la mamolly nak kidnap boleh x? hehe

cik sakdi said...

adik baru? sape sape?? cter la hehe

bighagenjo said...

haha, terus tak jadi berangan