Monday, October 3, 2011

MaMolly Ku Shayang

Assalammualaikum.




haa...ingat lagi tak dengan budak ni? alaa budak yang bunuh diri dulu tuu hehe.. Alhamdulillah panjang lagi umur budak kecik ni, sihat walafiat masih ada dalam jagaan saya. Budak kecik ni dah ada nama taw......... Mola Molly diberi nama, saudara saudari cikebung cikebung.. Selalu panggil Molly jer..tapi nama glemer MaMolly ahaks~




cuba tengok si Molly ni macam ayu jer kan, muka pon standard malu-malu kucin gitew...tapi tolong lar tolong jangan percaya dengan keayuan wajah budak kecik nih. Budak ni tersangat lah ligat setakat rumah ni..dah cukup 7 kali tawap dah kalau satu hari, kalau pokok rambutan tu pulak selamba kucing jer dia manjat.





Manjat sampai kat hujung hujung dahan selamba jer, sikit riak takut pon takde kat muka dia. Bila dah manjat tinggi tinggi tu tak reti nak turun memang dia duduk diam jelah kat situ selagi orang tak turun kan, memang selamba habis lah muka dia grrrrrrrrr............









momonnnn!! kalau sampai jatuh adik tu nanti..... mummy piyat telingat tu yer......


21 comments:

nur anis said...

mamolly..bestnya nama..hihi..jangan jatuh dah la ye panjat-panjat tu..

m4rilyn said...

psst Molly..abang Mon tu yuling, so bila dia terkam tu kamu alihkan badan sket jek..kang lihat ape yang jadik.huhu

*Comel cam Minchus la dak nie*

GtHans said...

ahaha..kemain lagik dia..
Kakak punya lagu..Ola Oli kuberi nama ♪♫♪..hik2

cik sakdi said...

momon,, kau nak kene ikat yeee.... hahah

nurulsulzali said...

hahaha!! muke ayu je mule2, aleh2 mcm da kene sampuk ketawa perasan tetibe..best la nama tu!

Cik Siti said...

hehehe...
mon tomon ni.apa pon x boleh!!

marina anakcikbob said...

momon kalah jua.ekekee..
molly mesti berani.
da kata berdepan ajal tapi still ajal maut d tangan Tuhan kan..

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Mola Molly bintang tujuh ke? Dia nak terbang balik ke kayanganlah tu pasal sampai hujung julai dia panjat. purrr...meow!

Nurul Anis Suraya said...

XD....hahah...pokok lambutan mummy mania nye la....

ery D cat said...

hehehe mom nak jd gengster yer...mummy ni potong betul lah..hahaha

MamaBetty said...

kehehehhe..xjd mon nak tunjuk taiko...

Nazirah said...

Mummy ni potong line la..Mon baru nak nyakat Molly tu..

aby said...

hati2 dengan kerengga ..

rasenya kali kedua aby ingatkan psl kerengga . hu...hu..

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

hahaha.... hilang ayu panjat2 pokok mutan,,,...pandai carik port yekk???? :p

Mijoe said...

wahai Mon yang hensem, kongsilah pokok rembutan itu dengan semua orang (kucing)...

Mama Tatami said...

Mon sajer nak tunjuk dia senior..bior mamolly tu respek sket..hehe

Chika said...

Mamolly cikebung comel la.... Mon, jangan apa2 kan Molly tu. dia budak baru tau. nanti kene cunat lg sekali kang.. hehehehe

ctpayong said...

Bismillahirrahmanirrahim.

Wah, ada 3 kaler ek molly...molek tu.

* HeeBum and HaeBi * said...

gmbr raja tu comel gile.. geram!

Uchi kay-f @hmad said...

besh bce dialog kucing2 ni..

cik sakdi said...

gemoknye mon.. ngandung ke? hahahah