Monday, October 3, 2011

MaMolly Ku Shayang

Share
Assalammualaikum.




haa...ingat lagi tak dengan budak ni? alaa budak yang bunuh diri dulu tuu hehe.. Alhamdulillah panjang lagi umur budak kecik ni, sihat walafiat masih ada dalam jagaan saya. Budak kecik ni dah ada nama taw......... Mola Molly diberi nama, saudara saudari cikebung cikebung.. Selalu panggil Molly jer..tapi nama glemer MaMolly ahaks~




cuba tengok si Molly ni macam ayu jer kan, muka pon standard malu-malu kucin gitew...tapi tolong lar tolong jangan percaya dengan keayuan wajah budak kecik nih. Budak ni tersangat lah ligat setakat rumah ni..dah cukup 7 kali tawap dah kalau satu hari, kalau pokok rambutan tu pulak selamba kucing jer dia manjat.





Manjat sampai kat hujung hujung dahan selamba jer, sikit riak takut pon takde kat muka dia. Bila dah manjat tinggi tinggi tu tak reti nak turun memang dia duduk diam jelah kat situ selagi orang tak turun kan, memang selamba habis lah muka dia grrrrrrrrr............









momonnnn!! kalau sampai jatuh adik tu nanti..... mummy piyat telingat tu yer......



suka?

21comments: