Wednesday, October 5, 2011

Seseorang Yang Boleh Menerima Teguran Adalah Ohsem !



















Moral of the stori : walaupon yang menegur kita org yang lebih muda tak bererti kita tak boleh menerima teguran mereka. Buang yang keruh ambil yang jernih, sedangkan lidah lagi tergeget inikan pula somi istri *tetiba..

15 comments:

GtHans said...

ehehe..syer laa menan tu Wira..bebudak sini men daun kering pun syer tau..(konon bebudak sini bek sgt laa) ;p

Rosmawati Yusof said...

Wira, jgn lupa diri, tau... dulu pong Wira susah jugak,kan... sian kat adik manis tu..

♥Putri ilyanie♥ said...

byknye mainan dia... kucing putri suke men bola.. tul2.. kite kne sedia trme tegurn..

Suara Kalbu said...

Banyaknya mainan dia... kedekut eh tak nak kongsi.. meh sini nak babap sikit hihihi

MamaBetty said...

hahahha..part 'sadap you' tu mmg x leh tahan..wira..wira..bagila adik pinjam..nanti kenen2 mummy beli lg yg baru..kan..kan..

Nur Misnan said...

Hik3.. geram tul tgk dia main tame2
aunty nur nak join bole tak?? ohhhhh... sadap u

Nazirah said...

wira dah jd abg pun main menan lg..hehe..wira gemoks..cubit pipi skit

m.q said...

share la dgn adik yer Wira. byk menan tu....

Mama Tatami said...

cayang wira..sahre la mena tu yek....wira kan cumil...

Hana Soffelia said...

Part yg plg bez tu moral of the story. haha

Cat-from-Sydney said...

Dah gemuk budak Wira ni. Nanti kakak Angelina terkam baru tau, cepat kongsi dengan adik tuh. purrr...meow!

Ms J said...

Wira dah DOMOKKKKK!!!!

m4rilyn said...

abang Wira lg awsam kalau share menan ngan adik taw

aby said...

salam mm ..
ikan tu nak buat masak apa ..
sib baik tk dimakan ikan mainan tuh ..

cik sakdi said...

hamboi blagak dia dalam kotak banyak lagi. hahaha