Thursday, October 6, 2011

Sudah gaharu cendana pule, sudah hisap candu nak ganja pule. Eh! apsal lain macam jer bunyik pantun ni...

Min sakit tak bukak jahit tu..??




hehe..




tanak lah! dulu mummy dah rasa, sakit woo....tanak lah rasa lagi



  ngeeee......

13 comments:

Mama Tatami said...

kan mummy dah terasa cili pantun min tu...pandai mintomin berpantun yek..leh la msk pertandingan pantun kat skolah:P hehehe

Nazirah said...

aik..mummy pun penah operate gak ka? Min dh sihat dh..

Mijoe said...

sejak bile min pandai berpantun ni? :p

GtHans said...

ehehe..sakit yer Min? Kakak tak tau pun.. ;p

GtHans said...

ehehe..sakit yer Min? Kakak tak tau pun.. ;p

Suara Kalbu said...

Alalalalala.. Min dah sihat eh ?

MamaLeeya said...

sedap ek candu....hahhaa

ibu geng cicak tk balik2 dah...:(

m.q said...

tula...lagi mau tanya kan???? apa la mummy awak tu :p

nurulsulzali said...

sexy lady!!

* HeeBum and HaeBi * said...

cepat sihat meow ^^

ctpayong said...

alahhhh Min neh... Mommy nak manje2 kat Min pin marah2.

Nur Misnan said...

ewwww... ngilu tau. rasa mcm nak tercabut bulu kaki.. hik3

UniMeOw said...

get wel sun min!huhu...