Monday, October 10, 2011

Tak Serik

kamu ni Teh tak serik serik!  berapa kali mummy cakap kalau keluar jangan gaduh, jangan cari pasal!  ini tidak asal keluar..balik badan bercalar-balar, muka bercompang-camping. orang lain mandi seminggu sekali kamu sampai dua tiga kali. dah tak reti lah mummy nak cakap apa lagi dengan kamu nih!




haa..tu tengok tu mata dah bengkak sebelah, mujur kena kat kelopak mata kalau kena kat bijik mata tak ke buta!




taste tengkorak kamu!! 
meh sini mummy nak tonyoh ubat!

15 comments:

Rosmawati Yusof said...

Bravo brother... baru namanyer anak jantan kan, Teh... klw muker licin jer tu, tak mancholah...

ctpayong said...

aduhai...dia orang ni kekadang buat kita tak lena tido kan.

♥Putri ilyanie♥ said...

alolooo... nak jadi hero kg la tu..

Ms J said...

ahaks... anak jantan mestilah nak tunjuk hero mummy!

marina anakcikbob said...

scarface mcm kat komik gengkey.

GtHans said...

tonyoh Mummy..jgn tak tonyoh..ekeke

MamaBetty said...

aduyaii anak teruna..menjawab2 mummy kamu yea..

Mijoe said...

biasa aar Mummy, Teh kan hero kampung yang macho lagi berdada bidang...he he

Nazirah said...

rilex la mummy..bengkak cikit je..hehe..

Mama Tatami said...

Teh suka sangat dengar mummy dia membebel..tu yang dok buat lagi jer...hehehe...

sesemut said...

ayopppp kena marahhhh ..tak tahuuuu,,
garangnya mummy ko teh

lupie said...

Hahahhahahahahahah ........
Bravo! Very ManCat indeed, so kalau mommy kasi ubat tu, jgn lari! heheheeeeee

Cik Siti said...

tu la bukti kejantanan saya Mummy...
hehehe.....

Cik Awynn said...

fuh3.. baru lah remy ishak!! mummy jeles lettew teteh dah jadi remy ishak *yg dalam iklan dashing tuuu*

cik sakdi said...

kucing betina mmg carik kucing yg calar balar mcm ni. haha