Monday, November 21, 2011

Kisah pukul 3 pagi...

Pukul 3 pagi tadi saya terjaga, terkejut melihat makhluk mata satu sedang merenung tajam ke arah saya. Cepat-cepat saya capai handphone untuk mendapatkan cahaya.


hohh! Wira rupanya....







"nape tengok mummy jer ni..."


"nape tak tido..??"


"meowww...." kata Wira sambil menyondol-nyondol mukanya ke muka saya.


"adoiii takan pukul 3 pagi pon nak soh mummy garu ni?!!"


"meoww...meoww..meowwwww!!!"


"amboiiii melawan yer..." sambil garu-garu Wira.




Moral of the stori : Saya AMAT mengantuk sekarang ni. Sekian, harap maklong.

10 comments:

m.q said...

Wira rulessss!!!! yeah!!!

Kochie the baby
Meow Meow Family

UniMeOw said...

ciannnn wira...huhu

mm,,byk2 sabor yer,,:D

Mama Tatami said...

wira nak manja2 ngan mummy jer. ala sayang wira

ctpayong said...

Dia lapo tak...tak boleh tido!

MamaBetty said...

wira..buli mummy yea kamoo..bijak2...pandai wira!! padan muka mummy..hahahahahhaha!!

Rosmawati Yusof said...

Wira nak cakap, tadi dia mimpi aper...tp mummy dia dan terlelap...

Mijoe said...

wira nak sahur tu kot MM... :p

marina anakcikbob said...

wira, napa mintak garu memalam?
kucing tidur 16jam tau sehari.

anizarina said...

meowmania.....si nomel pun peel nya macam wira.pagi2 buta soh org gesok2 kepala.....nm mnja2...sejak 2 menjak dia jadi macma ni...huhu...oo..wira nk manja2 lah tuh

Juz Call Me Sharz said...

wira comelnye dier!!!