Friday, December 2, 2011

Cepat sembuh yer adik Wira..



adik Wira kan baru lepas sunat, mummy soh doktor buat mata dia sekali jadi mata adik Wira dah dijahit rapat. Momon doakan adik Wira cepat sembuh yer...






kesian kan....tulah kamu tu yang cukup sifat kena bersyukur...tempang ke, juling ke walau tak sempurna kita kena sentiasa bersyukur. Faham..?





kot yer pon bersyukur tak payah la baca doa lepas makan, tak relevan langsung huhh!

19 comments:

Cat-from-Sydney said...

Wira dah masuk jawi? Tak jemput kita datang makan kenduri pun? Sakit tak Wira? Ouch! purrr....meow!

Chika said...

Semoga Adik Wira cepat sembuh yer... amin.. Mon, pandai bersyukur yer. Alhamdulillah... :)

GtHans said...

takper laa MM..bersyukur gak tu..hik2

Mama Tatami said...

Aik wira cepat sembuh yer..cian la cayang tu...

Mon...comel nyer baca doa:D auntie suka:))

Naz said...

bagusnya Abg Mon..semoga Wira cepat sembuh

UniMeOw said...

hahaahahahahahhaa~

dah doa 2 je yg tatak ajar..mon baca je la...haha

My Name is what..? said...

monmon!!! hhaahhahaha cute gile muka dia baca doa lepas makan!!! hahahahaa

m.q said...

fuyohhh..terernya abg MoMon doa.
leh ajarkan Kochie?
theheheh...

Kochie the baby
Meow Meow Family

m4rilyn said...

juling! hahaha

cepat sembuh ye perWIRA ku

ery D cat said...

yela..kn bersyukur dgn apa yg ada..dan bersederhana dlm segala hal...dan adik wira..kamu sgt2 kuat...:)

~ayumisha~ said...

cepat sembuh adik wira! :)

Ros said...

Salam ziarah,

comelnya....gebunya....

Atiqah Razak said...

kucing putih ni juling ke? serius first time nampak camni. rasa kesian tp nampak comel. yg penting pandai baca doa makan :D

cepat sembuh adik Wira !

kura said...

hahaha. mcm mcm la kucing ni!

Mijoe said...

wira!! get well ASAP yer..jgn lupa makan ubat...

Mon...

nampak sangat aktiviti utama mon ni makan jer ek...

al-lavendari said...

minat kucing ya ?

saya masuk melalui blog mari membebel.

nurulsulzali said...

huhu..bile la sakbu nk join sunat sama...........

lupie said...

Get well soon darling Wira ...

What a touching (but funny, in a special way ...) post ... :)

Pondok Usang said...

lain dari yg lain ini blog.. nak join jaga kucing jugak bole tak..