Thursday, December 8, 2011

Masuk telinga kanan, keluar telinga kiri....



tengok! ibu pon rindu kat Mon taw..


Mon tak kesian ke kat ibu, kat mak, kat mummy...?? kitorang semua sedih bila Mon hilang.. risau sangat! macam-macam dok pikir...entah Mon sesat ker..? entah diambil orang ker..? entah excident ker..? entah dibuat lauk org Myanmar ker...? hishhh....macam-macam yang terlintas dalam pale otak ni tau tak? janji dengan mummy Mon JANGAN buat lagi okeh..? Mon dengar tak mummy cakap nih..?!! Mon.......






monn........






MOONNNNN....!!!












!@#*!! arghhhh.....
tensen macik!!

18 comments:

Atiqah Razak said...

kucing sy kalo hilang mesti fikir benda yg sama. kena mkn org myanmar tak boleh tahan tu. haha tp memang ada kan.

joijoi80 said...

buyoookkk nyer tido..terkangkang

Naz said...

bazir suara je cakap ngn Mon

ctpayong said...

mon qadaq tido sebab tu dia tak hirau dunia...hehehe...dan berombak rindu kat tilam dia.

ctpayong said...

mon qadaq tido sebab tu dia tak hirau dunia...hehehe...dan berombak rindu kat tilam dia.

kura said...

style je cara kucung tu tidooo! hahah

GtHans said...

ehehe..tido lama2 tau Mon..biar jer Mummy kamu tu bebel..;p

Nur Misnan said...

Momon tuh nak pegi airport nak jumpa Aunty Nur ler tuh.. hik3..

Mon merajuk kot...

nurulsulzali said...

u posing camtu tergoda i tau mon!

Mama Tatami said...

hahaha...mummy ckp ngan bantal jer la:) Mon dah hanyuttttt...

m4rilyn said...

eiii duk tunjuk teloq yang dah xde tu..burok tol

Mon len kali nak kluar lelama sila tinggal pesanan taw

Penoreh Getah said...

tayang beberd...tk maluuu ye....

aby said...

salam mm ..
jirus jer air kt dia ..
terkejut beruk nanti ..

baru ayat2 tu masuk telinga ..
hu..hu..

Benrauf said...

Lauk Myanmar? Haha. Kasih seorang ibu.

family of fur said...

cadar mm same ngn fof la. hehehe... tubit je tinge mon tu.. hehe

Zool Blogger said...

Kesian...
selamat tidur kucing

Chika said...

Mon mon.... menduga kesabaran mummy jer...

Pondok Usang said...

mcm2 ragam rupenye kucing ni kan.. =)