Friday, December 16, 2011

Momon Dikenakan Perintah Berkurung

Assalammualaikum.





nampak tak mende yang melekat kat bulu si Momon tu..? itulah hasil yang dia bawak balik selepas puas merayap. 



si Momon ni menyusur dalam semak-samun gamaknya, penuh satu badan rumput bulat-bulat tu melekat kat bulu dia. jenuh nak sikat bulu Mon, yang tinggal tu dah bergumpal-gumpal memang tak boleh nak diselamatkan.



gunting jelah jawapannya...





MOMON you are grounded !!





sebab kamu degil tak dengar cakap mummy!





amboii siapa yang ajar menjawab nih?? 
macam pernah ku dengar ayat ini...hurmm *sambil garu dagu :p





haa menjawab..menjawab!! kamu ni tak tahu ker mummy ni risau ke hape ke dok menunggu kamu balik. kamu buat tak reti jek.. bla..bla bla...bla..........




18 comments:

Penoreh Getah said...

hehhehee...rumput ketuat tu ke....akak tk tau apa namanya..tp melekat cam beduri sikit kan

dynamaisara said...

tak baik tau Mon tak dengar cakap Mummy..

kura said...

kan dah kena gunting.. tak pasal pasal je. hahah

GtHans said...

keh3..alaa Mon..jgn wisau..kejap jer tu..;p

Chika said...

heeeee degilnye dia... meh tukar tempat ngan teteh nak tak?

Nur Misnan said...

haishhhh..... jalan ke mana saja ler momon..
Aunty nur pun geram tau.. babab mau.. degillllllllllll...

marina anakcikbob said...

rumput bulat2 tu yg mana 1?

m.q said...

ChaCha pun sama suka benor bulu gumpal2 tu. tp susah nak gunting, dia tak kasi :p

Rosmawati Yusof said...

anak bujang mmg cam tu. Cam abg Madan tu, dah tak tecakap lagi....

ery D cat said...

ery tau ayat tu sp ske cakap...heheheh

Misz Pinkie Winkie said...

Hahahaha..momon nantie kalo tak bleh gunting kne cukur cam daisy lagie maluu tau :p

Misz Pinkie Winkie said...

Hahahaha..momon nantie kalo tak bleh gunting kne cukur cam daisy lagie maluu tau :p

MamaBetty said...

ahahahhaha...aku pon mcm pernah dgr statement 'what eber' tu...hahahha..berguru ngan tatak la tu si momon ni...

Naz said...

Ank jantan mn leh terperap kat rumah je kan..tul x Momon..hehe

Mijoe said...

perghh Mon..baru kua ronda2 kejap dah pandai speaking yer...

nurulsulzali said...

nk aje cium momon tuh! mata seksi

Ms.fida said...

Momon notty yer hee kecian mummy nyer :) 2-3 hari lepas kita gunting bulu amey jugak sebab kena minyak motor (rasanyer mcm kena simbah dengan org sebelah umah ni sebab kiter g report pasal kucing samseng dia suka belasah kucing2 kat umah kiter),jenuh dimandikan tak tanggal2.

Ms.fida & Kitties

zaza said...

samala, pucci pun kene trim bulu selalu, bawa balik bendasing aneh sokmo....MOMON THE HUNTER!!