Tuesday, January 3, 2012

Bebudak Cinonet dan Budak Itam

Share
Korang.. korang...cuba korang play video kat bawah nih


video


hehe...comel ekk.. kiut ekk.. geram ekk...
suka sangat dengki bebudak cinonet nih. suka dengar dorang terjerit-jerit, comel jer kan suara dorang hikhik...


tengok! memasing tak menyabo-nyabo nak keluar


bila bukak pintu jer memasing berterabur lari padahal makanan dah sedia kat depan pintu jer....kang dah lari jejauh baru sibuk nak pusing balik entah pape jer bebudak cinonet tuh...kambing lepas kandang pon tak macam ni huhuu..



bila perot memasing dah kenyang membulat mulalah terkinja-kinja, seminit langsung tak reti nak duduk diam tapi sonok tengok bebudak cinonet ni bermain leka kita dibuatnya..



budak cinonet sorang yang sakit mata ni masih belum baik sepenuhnya tapi nampak dah kurang lah, nampak serasilah ubat mata tu pada dorang sebab yang bertiga lagi tu memang dah sembuh. harap-harap yang kuning ni mengikut lah..



fokusnya memasing
bebudak cinonet tengok apa tuuu....



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

budak itam


inilah dia bende hitam legam yang menghairankan bebudak cinonet tu. Si Tam ni adalah salah sekor kucing liar yang selalu makcik guard bagi makan kat sini. Handsome kan...




ni lah dia makcik guard yang saya ceritakan tu. si Tam ni menjadi kesayangan makcik ni. selalu ronda bangunan sama-sama hehe... Oh yer! pada sesiapa yang kirim salam pada makcik guard ni saya dah sampaikan dan makcik kirim salam balik. Macam orang nak berkenalan pulak berbalas-balas salam hikhik...

suka?

24comments: