Tuesday, January 3, 2012

Bebudak Cinonet dan Budak Itam

Korang.. korang...cuba korang play video kat bawah nih


video


hehe...comel ekk.. kiut ekk.. geram ekk...
suka sangat dengki bebudak cinonet nih. suka dengar dorang terjerit-jerit, comel jer kan suara dorang hikhik...


tengok! memasing tak menyabo-nyabo nak keluar


bila bukak pintu jer memasing berterabur lari padahal makanan dah sedia kat depan pintu jer....kang dah lari jejauh baru sibuk nak pusing balik entah pape jer bebudak cinonet tuh...kambing lepas kandang pon tak macam ni huhuu..



bila perot memasing dah kenyang membulat mulalah terkinja-kinja, seminit langsung tak reti nak duduk diam tapi sonok tengok bebudak cinonet ni bermain leka kita dibuatnya..



budak cinonet sorang yang sakit mata ni masih belum baik sepenuhnya tapi nampak dah kurang lah, nampak serasilah ubat mata tu pada dorang sebab yang bertiga lagi tu memang dah sembuh. harap-harap yang kuning ni mengikut lah..



fokusnya memasing
bebudak cinonet tengok apa tuuu....



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

budak itam


inilah dia bende hitam legam yang menghairankan bebudak cinonet tu. Si Tam ni adalah salah sekor kucing liar yang selalu makcik guard bagi makan kat sini. Handsome kan...




ni lah dia makcik guard yang saya ceritakan tu. si Tam ni menjadi kesayangan makcik ni. selalu ronda bangunan sama-sama hehe... Oh yer! pada sesiapa yang kirim salam pada makcik guard ni saya dah sampaikan dan makcik kirim salam balik. Macam orang nak berkenalan pulak berbalas-balas salam hikhik...

24 comments:

zaza said...

bila pula watak2 ne muncul ne meowww?

Uchi kay-f @hmad said...

si tam pasni jadi abang besarlah!

budak2 cinonet jgn mcm2 aarr! hihihi..

ery D cat said...

serius giler muka bdk ensem htm tuh..ngn mokcik guard manja...hehhee...
tomei bebudak cenonet tu kan..:)

Ckin Kembaq said...

memang kiut..hehe

Suara Kalbu said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...apesal comel sangat ? Pijak kang....

mashitah ismail said...

HEHE sungguh ilang stress bila baca blog mummy... kelakar tgk bdk cinonet ^_^

mashitah ismail said...

HEHE sungguh ilang stress bila baca blog mummy... kelakar tgk bdk cinonet ^_^

mashitah ismail said...

HEHE sungguh ilang stress bila baca blog mummy... kelakar tgk bdk cinonet ^_^

tachi n poncho said...

Poncho: alamak...cam dah jatuh chenta la ngan abg itam...
Tachi: woi woi woi..agak2 la...ko dah ada abg oren..jgn nk curang

m4rilyn said...

makcik..semoga Allah permudahkan segala galanya

dak Itam: i lap uuuuuuu

*Vivilicious* said...

lawak gak tgk video tu!!


waaa...tam hensem! hitam2 pun tak jemu mata memandang..

GtHans said...

moga cepat besar sumernya..:))

Ms.fida said...

Auww baby kittens! yang black tuu look mysterious I loike!

Naz said...

mummy ni keje cikgu ke

UniMeOw said...

amboiiii~~
kemain lg kutuk c itam 2 ek..
k uni pon itam aw,,meh kutuk meh..haha

Pondok Usang said...

kalau warna hitam mesti nampak garang kan..

nurulsulzali said...

teringat zaman geng gebu baru pandai makan

nur anis said...

kucing tengah kecik-kecik macam tu memang menggeramkan...:)

m.q said...

comel nye bebduak tu
si Tam pun kuit....

marina anakcikbob said...

dear makcik n budak itam,
i heart both of u. sobsob.
regard,
me-ow.

Nur Misnan said...

tweet2nyer cenonet nih... tapi aunty nur tgh sedih sgt sbb ruby sudah mati semalam. Mat rempit mana ntah dah langgar.. anak dia pun hilang.. sob sob...

Aunty nur missing momon ler..

Woofer Storm said...

suka kucing ye..sy suka kucing gak,tapi bela arnab pula.ehhee


follow sini^^

NoRHaNa CorNER said...

jinak je si tam tu...

Mijoe said...

kirim salam jugak kat makcik guard dan jugak Itam! :p