Friday, January 6, 2012

Bebudak Cinonet nom.. nom..nom..


bebudak cinonet suka makan berebut-rebut. bila disediakan dua bekas tetap nak berebut makan semangkuk. seronok agaknya makan berebut. oh! yer...bebudak cinonet ni dah mula makan kitten kibbles rendam ngan air sikit nanti tengok dorang isap macam isap nenen ibu dia mungkin sebab kitten kibbles tu ada susu kan  :))


bila dah kenyang memasing...





kecuali

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

budak cinonet muka bulat nih..



tak padan kecik kuat makan! budak ni suka makan berulang, main-main makan..main-main makan..kalau nak tunggu budak ni habis makan satu kerja tak boleh nak buat. jadi sebelum masukkan bebudak ni kat dalam bilik dorang selalu sediakan semangkuk kecil kibbles khas untuk dia.



p/s: semoga membesar sihat semuanya, amin.....

17 comments:

nur anis said...

eeeee...semua buncit...hihi...comel....

ery D cat said...

moga2 membesar bagai johan...:P ish3x yg kuat makan ni mcm memetla..makan sikit2 tp berulang2...pastu asyik mintak makan...tp xpelah..itu tandanya mereka sihat dan bahagia..:)

Naz said...

perut masing2 boleh tahan solid

*Vivilicious* said...

perut dh mcm nak meletup!!! hahaha

Suara Kalbu said...

Budak cinonet muka bulat.. bleh kawan dengan oden meh sini meh

~mrs azmi~ said...

moncit2 sumenye! comel

UniMeOw said...

tu dia aihhh...

muncit gler!hahaha,,,mamam x igt dunia!

GtHans said...

amboi bestnya makan..cepat besar yer dak cinonet!

m4rilyn said...

bo boyot nyeeeee yg no 2 tu

Admin@Papa Meow said...

buncit nye... :D

nurulsulzali said...

da macam kecacingan

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Boleh kawan dengan Sebastian semua ni. Perut Buncit Club ye? purrrr....meow!

Aslynn said...

Momel sumanya...Mohon pd Allahsupaya momel suma sihat selalu...Nk tgk diaorg membesar & jd juara mcm anak angkat mummy yg lain...Amin

Uchi kay-f @hmad said...

MM,budak cinonet ni dah dah name blm?

Esah said...

semoga kamoo sihat!

zaza said...

ralit layan keletah depa... cute!!!

marina anakcikbob said...

amboi.. bulatnya perut..