Monday, January 9, 2012

Buah NUNA??


buah tuna makan lah...kikiki
















alahh gaduh pulak...toksah lar gaduh
tu bukan tuna pon tu cili ngeee....

15 comments:

ery D cat said...

hahhaa nuna???? nano xde?

Naz said...

wah..dah boleh panjat pokok betik dah cinonet ni..hehe..ikut la ajaran sesat mummy tu

nur anis said...

eeee...sangat geram tengok bebudak ni..tak sabar tunggu kucing kat rumah beranak..hihi

Suara Kalbu said...

Walaweehhhhh...siap panjat panjat pokok lagi.

Geram la muka budak-budak kenit ni. Comel. Pelat yerrr... kehkehkehkeh

GtHans said...

ekeke..pelat2 belaka..

m4rilyn said...

eiiii mummy ngan ajaran sesat

UniMeOw said...

buah tuna??hahahahaa...

maw pecah perut gelak..hadeh la..

Nur Misnan said...

makin sihat2 semua.. suka aunty nur tgk..

Nunaker, tuna ker, Yuna ker janji rock.. har3

Ckin Kembaq said...

haha.. cmtu pun boleh jadik yer.. hehe

lupie said...

Kita Meow-Meow pun nak buah tuna ....

Salam Sayang,

Lucky&Gang

Uchi kay-f @hmad said...

wah bebudak cinonet ni sibuk cari buah cili rupenya ingatkan buah haperlah!

Aslynn said...

Ada yer buah NUNA..Nnti balik nk tanya meow kt rmh,ada tak buah NUNA dlm bhs kucen..hih..hik..hik...Tp uols cinonet tomei,bright up my lazy Monday..Really..

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Kat rumah kita pun banyak buah nuna tu....nak suruh Sebastian makan...ngeeeeee... purrr...meow!

ctpayong said...

hey bebudak cenonet...jgn coba2 kau makan itu cili...mampuih cirit nnt.

grOundnUt said...

hahahahaha...sebut betul²...LUnA~OoPppSss...kAcAng pOn tErbElit LidAH ni..;p