Monday, January 2, 2012

Hobi Baru Bebudak Cinonet

Share
Assalammualaikum.



Bebudak cinonet sekarang dah ada hobi baru. 
Hobi memanjat tubuh cek yang gebu huhuu...



kalau pakai jeans memang dorang suka, senang kuku nak mencengkam. kalau pakai baju kurung alamatnya tertarik-tarik lah benang kat baju kurung kita ni huhuu...

siap bergurau senda lagi bila dah kat atas riba..


budak cinonet sorang ni kalau tak manjat sampai berlaga dgn hidung kita memang tak sah! kalau wangi tu takpe lah jugak ini mashamm.... haaaachuu!!


kalau tengok cuma ada tiga hekor jer kan...yang sekor lagi mana? jangan risau...yang kuning lagi sekor tu dah berjaya menawan puncak kepala kita, siap senggayut lagi kat tudung nih. sampai senget benget tudung kita dibuatnya...sabo jelah

suka?

14comments: