Monday, January 2, 2012

Hobi Baru Bebudak Cinonet

Assalammualaikum.



Bebudak cinonet sekarang dah ada hobi baru. 
Hobi memanjat tubuh cek yang gebu huhuu...



kalau pakai jeans memang dorang suka, senang kuku nak mencengkam. kalau pakai baju kurung alamatnya tertarik-tarik lah benang kat baju kurung kita ni huhuu...

siap bergurau senda lagi bila dah kat atas riba..


budak cinonet sorang ni kalau tak manjat sampai berlaga dgn hidung kita memang tak sah! kalau wangi tu takpe lah jugak ini mashamm.... haaaachuu!!


kalau tengok cuma ada tiga hekor jer kan...yang sekor lagi mana? jangan risau...yang kuning lagi sekor tu dah berjaya menawan puncak kepala kita, siap senggayut lagi kat tudung nih. sampai senget benget tudung kita dibuatnya...sabo jelah

14 comments:

m4rilyn said...

movable cat tree~weeeeeeeeeeeeee

Naz said...

haha..friendly sungguh..

UniMeOw said...

hehe soh dyorg masok PLKN la...serlah bakat memanjat kt sana..:p

Nur Misnan said...

amboiiii.... sihat2 anak2 buah aunty nur nih..
bagus betul mummy jaga.. yang sakit mata tuh
dah baik ker? cayang semua...muaxxxx

GtHans said...

jgn lupa kencing atas Mummy kamu tu tau..ekeke ;p

tachi n poncho said...

nyaaaa~~~~~ nyaaaa~~~~~ nak ikut manjat jugaaa.selonotnyaaa~~~~

Aslynn said...

Hepi New Year utk mummu & cumils suma...be good dgn mummy tau...

anizarina said...

hahahaha...syiok laa klo mummy pakai jean ya...mummy pulak sedih kalo korang panjant2 time mummy pakai baju kurung ..huhu..

m$rilyn : mobile cat tree..hehehe

Lan Bingka said...

best la diorang ada tempat bermanja..huhu

zaza said...

sayang mummy coco semua, selamat tahun baru!!! jangan nakal2 tau.

Aku Le said...

suka sgt kalau dia main asah2 kuku kt suar kan...hehehe

Uchi kay-f @hmad said...

beshnye budak2 cinonet dpt pnjt dgn jari2 kuku...!!!

"kuku jari kirimu.....kuku jari kirimu...kuku jari kirimu..treng...berbau busuk.."lalala

opss,just kidding iyer meowmania..

Ms.fida said...

All of them CUTE :D !!

marina anakcikbob said...

saya suka!
meowwmania, sok2 kalau rumah da siap, bawak la diorang balik. sian diorang.
da la xde mak.
sobsob..