Thursday, January 26, 2012

Kenangan Indah

Tadi online FB nampak Papa Meow post video masa picnic ngan lawatan kat Bentong Farm Sanctuary (BFS). Terus klik laju-laju. Tersenyum jer sepanjang tengok video tu terutamanya masa kat BFS tu. Entah lah rasa bahagia sangat, rasa macam nak menitis jer air mata nih. Dapat rasa kegembiraan haiwan-haiwan yang berada kat sana. Haiwan-haiwan tersebut adalah di antara haiwan yang dibuang, didera atau dikutip dari mana-mana. Mereka diselamatkan dan dijaga di BFS.






terasa rindu nak ke sana lagi...



p/s: perempuan yg gelojoh makan buah tu bukan Katrina Kaif :p

5 comments:

Shaz Alina said...

ye... bkn katrina kaif tapi meowwmania... hehe~ nmpk comel je MM melantak nuah-nuahan itu... hihi~

Esah said...

katrina kaif yuuu.. awwww!!

Cat-from-Sydney said...

Manjanya all the woofies....Aunty Meoww tak masuk dalam cage meow meow ke? purrr....meow!

hud aikara said...

wahhh...bestnyerr...memang nampak sangat doggie2 tu semua sangat happy..(^__^)

grOundnUt said...

SEronoknya!Best betoi dapat bergathering dengan Animal lover kan!^^'