Tuesday, January 31, 2012

Nikush Nendut !!


nikush??




erk..tikus!! takotnya.........


tikus gendut?? huhuu.....sangat takot!

23 comments:

nur anis said...

tikus mana boleh takut...tikus la kena takut dengan kamu semua bebudak cenonet..huhu

Aslynn said...

Comelnya bebudak cinonet nie...rs nk picit2,cubit2,kutil2...

m4rilyn said...

musti nikush tu sama saiz

m.q said...

nasib baik ada translator. tahu la jugak nikush nendut tu apa. hahahah

Mama Tatami said...

Tomel tangat la. Anak sape ni tomel sgt. Jth kasih aunti nengok:-)

Rosmawati Yusof said...

nomel2nyer... skrg mereka masih tinggal kat office MM, lagi ker..?

Ckin Kembaq said...

titus nendut la lagi kenyang..haha

NurMisnan said...

amoiiii2.... main kat parit naper..
nampak nikus mundok ke nikus nepala nitam.. hik3

Kak Lia said...

tape lagi nendut? nikush ke mummy...hahahah...lariiiiiiii

HyRoSSa aNniE said...

comelnye dorg dh sehat2 sume.... =D

ery D cat said...

dh lm x picit2 anak2 cenonet meow mcm ni...nikus yer...mummy kamu tu lg takut nikus kot dr kamu semua..:D

PUTRI said...

comeynya... geram sangat...

PUTRI said...

Comeeeyyyyy nya... Geram tgk...

Suara Kalbu said...

Tatot yer. ehh apa daaa... nakut nikush. Patutnya nikush yang tatot kat awak kahkahakah

Naz said...

nikush nendut tu ada iras2 mummy tak..haha

meowwmania said...

hohh mummynya kalo nampak nikush mmg melompat ler jawabnya huhuu...

Rosmawati Yusof,
yer kak masih kat ofis kite, tggu rumah siap baru bawak balik...cage 3 tingkat dah tempah dah hehe..

Ikr@m said...

eh dah ada anak kucing.lagi menarik ni.hehe

Cat-from-Sydney said...

Nikush nedut cedappp tu....kita kan tak pernah makan nikush. Mama kata takde blackwood perasa nikush... purrr....meow!

tachi n poncho said...

molatnye mata sekor...kang nubit kang aaaa...

GtHans said...

ooo Mummy nakut nikush yer? heh heh heh..

qamarguyz said...

salam ziarah..
aisshk!..budak2 nie..
pi rep0rt kat mami tu nape..
mami lagi la penakut! tau tak..
hahaAaa ;0

Chika said...

nikush yang berdengkur dlm youtube tu ke? hehehe jgn la takut. ce ajak dia main lumba lari...

marina anakcikbob said...

tikus. goreng pon sodap. hahahaha